Mára itthon is gazdag kínálat alakult ki a rendszámos gépek legalsó szegmensében, egy fiatal sportmotor átírásának költségéből akár tucatnyi vas közül válogathatunk, melyek alkalmasak az átépítésre.
Ezek közül is a legnépszerűbbek a léghűtéses sorkettesek, mivel ilyen alapból sokféle átirat készült már, az alacsony bekerülési költség és a letisztult, sokféleképpen felhasználható erőforrás igazán ideális alap a munkához. A márka őshazája, Japán előtt tiszteleg ez a Fred Krugger munkáját dicsérő CB450 átalakítás is, ami a jól ismert levegős donorhoz nyúl vissza, és műszaki megoldásaival és formájával messze kitűnik az átlagos custom vasak közül.
A legszembetűnőbb különbség, hogy a henger szemmel láthatóan elfordult 180 fokkal, így a karburátor csinos légbeömlője előre, míg a kipufogóleömlő egyenesen hátra néz.
A míves ülés, a felkelő napot szimbolizáló fényezés és a Beringertől, illetve a Wilberstől származó futóműelemek igazi gyöngyszemmé varázsolják a teljesen átlényegült sorkettest.