Műszakilag szinte mindent kihoztak már a népszerű nyolcadliteresből, amit csak lehetett, elvégre a 2021-es modellfrissítés során továbbfejlesztették az erőforrást, generátorként is működő ACG-egységet építettek be és jelentősen csökkentették a CB egyébként is nevetségesen alacsony fogyasztását.
Mivel ez a műszaki alap adott volt, tavaly „csak” a nyerget dolgozták át, ami vadonatúj, könnyűfém kapaszkodóval kiegészített, az ülésmagasság pedig 15 mm-rel nőtt, ezáltal a pilóta még jobban átláthatja a forgalmat. Emellett új kipufogódob került fel, ami közel öt centivel rövidebb elődjénél, feketére fényezett és króm hővédő lemez díszíti.
A legendás megbízhatóság, az első-hátsó LED-világítás és a kiforrott technika dacára az ultratakarékos, mindössze 1,5 l/100 km-es átlagfogyasztású CB125F ára sem túlzó, a Honda friss árlistája alapján mindössze 1 149 000 forintba kerül.