2020-ban többször olvashattunk róla, hogy automatikus váltót kap a Honda CB1100, ám akkor még arra tippeltek a márka rajongói, hogy a sornégyes, levegős erőforráshoz társítanak a Hondamatichoz hasonló szerkezetet.
Visszatér a Honda Hawk?
A Honda minap új szabadalmat nyújtott egy klasszikus, csupasz motorkerékpárra, amely feltűnően hasonlít a Honda 1100 Rebelre. Egyértelmű, hogy a gép alapja az Africa Twin-erőforrás lesz, ezt egyszerű, acél csőváz öleli körbe, míg az üzemanyagtartály és a nyereg a korabeli CB-k vonalait juttatja eszünkbe.
Nem véletlen, hogy a mindig jól értesült Young Machine-nál máris megrajzolták, miként festhet majd az újdonság, sőt nevet is adtak a sorkettes nakednek. GB1100-ként hivatkoznak rá, arra utalva, hogy az egykori GB350 és GB500 sziluettjére emlékeztetnek a szabadalmi beadványon látott formák.
Sajnos a környezetvédelmi előírások miatt már nem lehet többé léghűtéses a modell, mint elődje, az általunk is tesztelt CB1100, viszont a modern, sorkettes hajtómű garantálja, hogy az Euro-normák további szigorítása után is piacon maradhat a modell az öreg kontinensen.