Noha a videó nyitóképe alapján ez hivatalos bemutatónak tűnik, valójában csak a Kardesign vetette papírra, hogy szerinte miként festene a literes túrasportgép. Ez alapján a CBF az NT közvetlen kihívója lesz, csak sornégyes erőforrással:
Természetesen az idomok alatt a Honda CB 1000 Hornet technikája lapul, vagyis az alig egy éve, tavaly novemberben leleplezett újdonság lenne az alap, amiből némi plusz idommal és kényelmesebb üléshelyzettel faragnak utazómotort.
Mivel korábban népszerű volt a nagy CBF mindkét változata (SC58 és SC64), érthetetlen, hogy 2016 óta miért nem szerepel az európai kínálatban. Jóllehet, mint említettük, a CBF visszatérése egyelőre csak feltételezés, de nagy hiba lenne a Hondától kihagyni a ziccert, hiszen a sornégyes motorkonstrukció továbbra is erős hívószó, a túrasportmotorok pedig népszerűek, azaz minden adott hozzá, hogy sikeres legyen egy ilyen modell.