Egy motorépítő üzem, ahol új életre kelnek a legendás brit vasak, és még vérmesebb külsővel térnek vissza a forgalomba? Ez csak jó hely lehet!
A csodaszép angol kéthengeres mellett csupa klasszikus kerül ki a műhelyükből, így építettek már igényes Ural és Royal Enfield motorokat is. Az elkészült vasak közös jellemzője, hogy nem csak kívánatosak, de terepen is remekül megállják a helyüket, túlmutatva ezzel a csupán kiállítótermekbe szánt show-bike-okon.
Az így átépített gépek rendre könnyebbek és kezelhetőbbek, mint a donorként szolgáló széria motorok, igaz, az olyan alanyokról, mint a 750-es Ural, azért bőven van mit lespórolni... A garázs sokszínűségét jól mutatja, hogy a bütykösgumival felszerelt szörnyek mellett egy igazi különlegességet is találunk a kínálatukban: a Volta 102 egy veterán külsejű, de modern, tisztán elektromos meghajtású pályamotor.
A Royal Enfield Bullet vázra épülő gép praktikusságán - és harmóniáján - persze lehet vitatkozni, de mint koncepció, és persze működő jármű, mindenképp elismerésre méltó, igaz, a közel húszezer dolláros vételár a kategória egyik legdrágább motorjává teszi a hangtalan szörnyeteget.