Aki csak távolról szemléli a MAN TT eseményeit, talán meglepődik e döntésen, ugyanakkor a híres, hírhedt futamot közelről ismerők számára várható volt ez a lépés, melynek hátterében az elektromos versenygépek iszonyatosan drága fejlesztése áll.
Több edzési lehetőség lesz a 2020-as MAN TT
A magas költségek miatt ugyanis lényegében elfogytak az indulók a tíz éve alapított TT Zero futamról, csak néhány egyetemi csapat, no és a Honda jelentős anyagi támogatását maga mögött tudó Mugen küldött alakulatot az őrült megmérettetésre. A rendezőség most arra készül, hogy olyan szabály- és feltételrendszert dolgoz ki, mely lehetőséget ad a visszafogottabb költségvetésű istállóknak is, hogy felvegyék a versenyt a legjobbakkal.
A nemrégiben kiadott, jövő évi terveket felvázoló hivatalos közlemény egyébként az edzéseket is érinti. Úgy módosították az időterveket, hogy az eddiginél hosszabb időt tölthessenek pályán az egyéni kategóriákban induló versenyzők, nem mellesleg később kezdődnének az időmérők is. A május 31-i első versenynapra beillesztettek például egy új, délutáni selejtezőt, s június 5-én délután lesz a végső kvalifikációs menet, június 6. és 10. között pedig beiktattak néhány bemelegítő edzést az éles futamokat megelőző reggeli, délelőtti időszakra. Ha további infóra vágytok a MAN TT kapcsán, látogassatok el a verseny hivatalos honlapjára, ahol máris megtekinthető a 2020-as viadal időterve!