A csupasz erőgépek között is kitűnik formatervével és menettulajdonságaival a bolognai gyár ékköve, az alapáron is közel hatmillióba kerülő Ducati Diavel. A Motocorse emberei azonban láttak fantáziát a szinte tökéletes kétkerekű átfaragásában, és összesen harminc ponton módosították az ördögi vasat, hogy még könnyebb és erősebb legyen.

diavel

Az új kezelőszervek a nagyobb kényelmet szolgálják, míg a titán váz és a különleges vonalvezetésű kettő-a-kettőbe kipufogórendszer pedig a motor tömegére volt jó hatással: a MotoGP gépeket idéző kidörrentők az eredeti, közel tízkilós egység helyére kerültek, de az új csövek együttesen mindössze 2750 grammot (!) nyomnak.

diavel

A gigászi, 162 lóerős L2-es blokk nem csak szebben szól az új rendszerrel, de pár lóerőt nyertek is a felszerelésével, hiszen a több mint hat centi (!) vastag harsonákon keresztül sokkal könnyebben távozhatnak a kipufogógázok.

diavel

A komoly teljesítményt a Brembo Racing féktárcsái és radiálisan rögzített nyergei emésztik fel, az eredeti felnik helyére pedig BST karbon kerekek kerültek. A motor egészen egyedi külsőt nyert az átalakítással, mégis, bármikor reprodukálható, hiszen a Motocorse webshopjában és üzleteiben elérhető a komplett átalakító kit illetve a készlet egyes darabjai is.