Két éve alaposan felforgatta a Superbike szegmenst a 1199 Panigale, s ugyanezt szeretné most elérni a talján gárda a kistestvérrel is, mely némi plusz hengerűrtartalommal lépne színre, és nyugdíjazná a 848-as elődöt...
Valószínűleg jelentős különbség lesz vételár terén a két testvérmodell között, többek között erről árulkodik a bolognai hagyományoktól eltérő kettős hátsó lengőkar, illetve a méregdrága Öhlins felfüggesztés hiánya is.
Kíváncsian várjuk az újdonságot, ami valószínűleg kizárólag az utcán fog vitézkedni, hiszen a közel kilencszáz köbcentis lökettérfogat nem fér bele a WSBK jelenlegi szabályaiba. Igaz, volt már arra példa, hogy az olaszok "kedvéért" módosították a versenygépekre vonatkozó regulákat...
...és ahogy számítani lehetett rá, a kémfotót hivatalos bejelentés követte, egy rövid klip formájában:
Immáron bizonyos, hogy még a tél előtt kézzelfogható valóssággá érik a "Mini-Panigale", tovább színesítve a 2014-es modellek listáját.