Tömzsi formájával és jellegzetes blokkjával igazán jellegzetes gép a bolognai V2-es - rajongók kedvéért: L2-es -, ám nem kérdés, hogy egy kis fitneszkúra és pár minőségi futóműalkatrész hozzáadásával még jobbá tehető. A német motorépítő, Jens vom Brauck gondolta újra a taljánok gyöngyszemét:
Mindig veszélyes egy ilyen ikonhoz nyúlni, hiszen a szinte tökéletesen kell még csiszolni kicsit, de Jens nem tévesztett, jól átgondolt koncepcióval és vastag pénztárcával fogott bele az átalakításba. Az egyébként sem túl nehéz kerekeket filigrán OZ felnikre cserélte, a Ducati eredeti lábait elöl és hátul Öhlinsre váltotta, végül karcsú, alumínium és karbon alapú üzemanyagtankkal spékelte meg a művet.
A végeredmény egy közel húsz kilóval könnyebb Szörny lett, 1:1,5 lóerő/tömeg aránnyal és lenyűgöző megjelenéssel. Külön öröm a ma oly' divatos "guruló-szobrok" világában, hogy a motor azóta jó pár helyen hallatta már mennydörgő hangját - ami valóban mennydörgéshez hasonlít a két, géppuskaszerűen meredező csőnek köszönhetően -, vagyis az átalakítás nem volt öncélú, látványosabb és jobban motorozható lett az egyébként sem ügyetlen 1100-es Monster...