A dizájner korábban egy bivalyerős S4R-t vett kezelésbe, hogy a taljánok legvérmesebb csupaszmotorja még szebb és izgalmasabb köntösben csábítsa a márka rajongóit.
A most közszemlére adott projekt már sokkal futurisztikusabb, hiszen a speciális váz, tank és airbox kialakítás, a fura arányok, és a korábbi Buell modellekre emlékeztető féktárcsák eddig nem látott formát adnak - más kérdés, hogy elsőre megszokást igényel a nem mindennapi motor látványa.
Száműzték a műanyagokat, króm-molibdén ötvözet adja az alapot és szénszálas burkolatokból készülne a sárvédő, valamint az apró farokidom.
Igazán kár, hogy egyelőre csak a tervezőasztalon látható az S2 Braida, hisz' üde színfolt lenne az európai motorpiacon egy ilyen sokkoló külsejű és egyedi megoldásokkal épült gép.