Jó 10-15 éven át szinte csak a quadosok ismerték a CFMotót, ám az utóbbi pár esztendőben annyi új motort dobott piacra a cég, hogy már csak idő kérdése, hogy Európában is széles körben ismert legyen a márka.
Tavaly azzal hívta fel magára a figyelmet a CFMoto, hogy a KTM-frigyből született egy formás, 800-as kalandmotor, valamint egy 1,3 literes gigatúrázó is, idén pedig már a gyorsaságimotoros-világbajnokságon is letette névjegyét, amikor pilótája pole-ból indult, illetve dobogós lett a Moto3 kategóriában. A legújabb hírek szerint megint ismeretlen vizekre evez a márka, mégpedig egy kisméretű, tisztán elektromos aprósággal és egy szintén elektromos hatósági járművel.
Rendőrmotor és városi cirkáló a CFMotótól
Okos lépés a cégvezetéstől, hogy az alkalmazottak immáron negyede (!) a K+F osztályon dolgozik, hogy folyamatosan biztosítsák a fejlődést és az új modellek minél gyorsabb megjelenését. Mi több, hamarosan önálló almárkát indít a CFMoto, melyben csak elektromos modellek sorakoznak majd, élen a kínai rendőrségnél máris használt 300GT-E-vel.
Ez egy 120 km/órás végsebességű, ideális esetben 150 kilométeres hatótávolságú modell, melyet elsősorban városon belüli szolgálatra terveztek. A 300GT-E mellett várhatóan érkezik egy Honda Grom (másnéven: MSX125) stílusú elektromos motor is, ami a 124 köbcentis Papio vázára épülhet, de az eredeti egyhengeres helyett villanymotorral és méretes akkumulátorral.