Az korántsem meglepő, hogy az 1989-ben alapított CFMoto kiemelkedő ár/érték arányú modellel rukkolt elő, hiszen az utóbbi harminc-negyven évben pont ezzel ért el sikereket és lett piacvezető, de a 800NK tudása és ára még így is meghökkentő.
Bő hétezer eurót kér a CFMoto a 800NK-ért
Immáron tényként kezelhető, hogy a 650-es sikermodellek mellett idén Európában is megkezdődik a KTM 790 erőforrására épülő, futurisztikus naked, a 800NK forgalmazása. Jóllehet, egy kicsivel gyengébb lett a sorkettes, 105 helyett kereken 100 lóerős csúcsteljesítményű, bár az is igaz, hogy a CFMoto egy hajszálnyival könnyebb az osztrák kihívónál: csupán 186 kilóval mérlegel.
Mivel a vetélytársakat – élen a CB750 Hornettel és a Duke 790-nel – 8-10 ezer eurós áron kínálják, a CFMoto stratégáinak értelemszerűen ennél kedvezőbb árat kellett kitalálnia. Ez sikerült is, mivel Olaszországban máris megkezdődött az előrendelés, és aki gyorsan kapcsol, még az eredetinél is 500 euróval olcsóbban juthat a motorhoz.
Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy az alapkivitel a „korán ébredőknek” mindössze 7390 euróba kerül majd, ami több mint jutányos egy 800-as, pillekönnyű gépért, míg a magasabb felszereltségű változat, ami többek között gyorsváltót és kulcsnélküli indítást kap, 7990 eurót kóstál.