Korábban számtalan alkalommal meglepték a világot a CFMoto mérnökei, elég csak a kiemelkedő ár/érték-arányú 650MT-re gondolni, ami egyszerűen lenyűgözött minket az egyhetes teszten, holott nagyjából egymillió forinttal került kevesebbe, mint kihívói. 

Könnyűfém lengővilla, masszív, fordított teleszkóppár és radiálisan rögzített féknyergek – remek ajánlólevél az újdonságnak. A fékrendszer a Brembóhoz tartozó J.Juantól származik

A gyártó azóta komoly sikereket ért el a gyorsaságimotoros-világbajnokság Moto3 kategóriájában, mely előtt úgy tisztelgett a gyár, hogy piacra dobott egy sportos átiratot a KTM-erőforrás köré épült 800MT-ből, most pedig úgy tűnik, felélesztené a népszerű sornégyes, középméretű géposztályt.

Ilyen lesz a CFMoto új, sornégyes sportmotorja

A legfrissebb pletykák szerint inkább a 6-700 köbcentis sorkettesek, mintsem az 500-asok lesznek a motor közvetlen ellenfelei, ugyanis a hírek szerint 80 lóerő körüli csúcsteljesítmény és 230 km/órás valós végsebesség jellemzi a CFMoto 500SR-t, amivel messze kilóg az A2-esek tömegéből, sőt már az itthon rendkívül kelendő, kategóriájában kis híján listavezető CBR650R-t ostromolja.

cfmoto-500-negyhengeres-sportmotor
Félliteres, négyhengeres modellel törne be a CFMoto a sportgépek piacára. Érdemes kiemelni, hogy pillekönnyű aluváz öleli körbe az erőforrást, ami nem mindennapos a megfizethető, ötszázas gépek között

Ha az érkező 500SR is olyan kedvező árú és remek összeszerelési minőségű lesz, mint az eddig látott CFMotók, akkor minden esélye megvan a sikerre, különösen, hogy gyakorlatilag ellenfél nélkül lép piacra. Elvégre Európában nagyítóval kell keresni a sornégyeseket, s ha akad is egy-két motor, azok valószínűleg nem versenyezhetnek árban a kiemelkedő ár/érték-arányáról elhíresült CFMotókkal.