A hatszázas, 55 lovas, 58 Nm-es csúcsnyomatékú klasszikus szebb lett, mint azt a tervek alapján vártuk, tényleg egy minden ízében modern klasszikus. Éppen ezért fájó, hogy a kiszuperált Husqvarna-erőforrás miatt - mely csak EURO 3 minősítésű - nem forgalmazható az öreg kontinensen.
Talán kevesen tudják, de az apró manufaktúra történetének van egy magyar vonatkozása is, mivel az éppen hét éve, Várpalotán bemutatott Pannónia-prototípus sem önálló modell, hanem egy erősen átmaszkírozott CCM volt - a CR40 típust öltöztették feketébe. Mint azóta kiderült, az újra beinduló magyar motorgyártásból nem lett semmi, és a város pert nyert a Magyar Motorkerékpár Kft. ellen, amely Pannónia motorok gyártását tervezte Várpalotán, de végül nem valósította meg azt. A most leleplezett CCM-et látva kicsit bánjuk, hogy nem ez volt a donor - egy ilyen gyönyörű vázat és karcsú erőforrást szívesen látnánk az újkori Pannónia emblémás tankok alatt is.