Jóllehet, már két éve láthattuk a modell prototípusát, a Storr leleplezésére egészen tegnap délutánig kellett várnunk, amikor hivatalosan is bemutatkozott az újdonság a milánói motorkiállításon:
Végtelenül praktikus, szemérmetlenül merész és ízig-vérig Brixton – így jellemezte a márka a legújabb, immáron 15. (!) modelljét, mely az általunk is tesztelt Crossfire 500 XC műszaki alapjaira épül. Félliteres erőforrása közeli rokonságban áll a – többek között – a Hondákban is dolgozó, ötszázas sorkettessel, munkáját pedig kipörgésgátló felügyeli, de mint minden valódi terepmotoron, itt is kikapcsolható a segédlet.
Megjelent a Brixton Storr 500
A bemutatón elmondták a motorról, hogy a feltűnően magasra húzott fejidom kettős célt szolgál, hiszen egyrészt hatékonyabbá teszi a szél- és az időjárás-védelmet, másrészt ideális keretet ad a TFT-kijelzőnek, ami így a vezető látóterében van, azaz egy másodpercre sem kell lepillantania a műszerre vezetés közben.
A – hátsó keréken kikapcsolható – ABS és kipörgésgátló mellett alapáras a motoron a masszív csomagtartó, a LED-világítás, a TFT-műszeregység, az USB aljzat, és még a radiálisan rögzített első nyergek is belefértek a költségvetésbe, holott az osztrák Brixton márka éppen arról híres, hogy meglepően kedvező árúak a modelljei.
Mindezt megkoronázza a Brixton látványos, kéttónusú nyerge, mely inkább kalandmotoros, mintsem endurós, tehát kialakításánál az volt a legfontosabb szempont, hogy a több órás, egésznapos túrákon is mindvégig kényelmes legyen a vezetőnek és utasának is.