Szabolcs nem bízott semmit a véletlenre, ezért elhozta Carlo-t Olaszországból azt a szerelőt aki 10 éve épít és szerel ilyen motorokat, ebből 5 évet Amerikában a dragster sport hazájában.
„Már csütörtökön a helyszínre érkeztünk tesztelési céllal, hogy megtaláljuk a tökéletes beállítást a Kunmadarasi beton pályához. A tesztnek és az új multi stage kuplungnak köszönhetően már a pénteki szabadedzésen javítottunk a múltkori időmön, de még nem voltam elégedett az elért 8.8 mp-es idővel. Ezt a szombati időmérőre 8.5 mp-re sikerült javítani, így második idővel kerültem a legjobb nyolcba. Az ember azt gondolná, hogy a 8.8 és a 8.5 mp között alig van különbség, de közeledve a 7 mp-hez egyre nehezebb és nehezebb a dolog.
A döntőig sima volt az út. Folyamatos jó időkkel, Carlo-nak köszönhetően tökéletes technikával műszaki hiba nélkül jutottam a döntőbe. A döntőt a szombati esőnek köszönhetően vasárnap ragyogó napsütésben futottuk le Nacsa Zsoltival. Davide a Whiterace dragteam főnöke (tőlük jött a motor) több tanáccsal látott el a döntő előtt. Beálltunk a rajtba és a zöld lámpára -0.13-as reakció idővel- kilőttem, végig a saját motoromra koncentráltam és csak a célvonal után néztem oldalra. Ekkor tudatosult bennem, hogy nyertem méghozzá a hétvége legjobb idejével 8.4 mp / 256km/ó! Amikor a videót elemeztük tűnt csak fel, hogy a motor kb. 70-80 méteres gumicsíkot húzott a betonra. Erre Carlo csak annyit mondott, hogy ez ragaccsal lekent pályán 7.8 - 7.9 mp egy szívó motorral nitró nélkül.
Egész hétvégén tökéletesen működött a technika, a csapatban a hangulat is nagyon jó volt. Ezek után beszélgettünk a jövőről, ami valószínűleg egy téli Máltai teszteléssel fog folytatódni, majd jön 2009, ki tudja talán egész évben a komplett olasz csapattal.”
Kapcsolódó anyagok: