Végre teljes valójában megcsodálhatjuk a bajorok S-szériájának legújabb tagját, mely a ma egyre népszerűbb sokcélú utazómotorok táborát erősíti. Ami a képről elsőre feltűnik, hogy bizony nem spóroltak a műanyagárúval - az idomok hatalmasak, a 17-es kerekek szinte eltűnnek a jókora vas alatt:

bmw-s-1000-rx-1197
Igencsak testes lett az új BMW, ugyanakkor a tömege miatt aligha kell aggódnunk, hiszen a 189,5 kilós S 1000 R műszaki alapjaira épül

Összehasonlításként érdemes megnézni a műszaki alapokat kölcsönző S 1000 R-t, mely úgy fest mellette, mintha két osztállyal kisebb vas lenne, pedig a híresztelések szerint a gépek tengelytávja szinte megegyezik, erőforrásuk pedig bizonyosan ugyanaz a 999 köbcentis, sornégyes lesz, bőven száz newtonméter feletti forgatónyomatékkal.

bmw-s-1000-rx-1198
Szinte törpének hat a csupasz változat a túraképesebb RX mellett...

A jelenlegi trendet látva a felszereltség minden bizonnyal megegyezik majd a csupasz variánssal, vagyis a dinamikus csillapítás-szabályozás, az üzemmódkapcsoló és az ASC, vagyis a menetstabilizáló rendszer is elérhető lesz az S 1000 RX-hez.