Minden eddiginél erősebb és gyorsabb lett a bajorok literes sportmotorja, az S 1000 RR, mely új köntösben és sok-sok új fejlesztéssel lép a 2015-ös esztendőbe.

bmw-s-1000-rr-2015-2540
Közel kétszáz lóerő és 204 kilós menetkész, megtankolt tömeg. Kérem, csomagolja!

A frontkiképzés továbbra is megosztja a motorosokat, abban viszont valószínűleg mindenki egyetért, hogy ilyen kiemelkedő tömeg/teljesítmény arányú gépet, ennyi szokatlan extrával még nem láthatott az értő közönség. Az S 1000 RR fogyókúrája során négy felesleges kilótól szabadult meg, melynek közel nyolcvan százalékát (!) a kipufogórendszer átalakításával érték el.

bmw-s-1000-rr-2015-2543
Minden eddiginél gazdagabb szériafelszereltség és extralista jellemzi az új RR-t

A filigránabb vas teljesítménye és forgatónyomatéka is nőtt, immáron 199 lóerővel és széles fordulatszám-tartományban elérhető 113 Nm-es csúcsnyomatékkal gazdálkodhat a vezető. A menetbiztonság terén sincs szégyellnivalója a müncheni mérnököknek, hiszen hét fokozatban állítható dinamikus vonóerő-szabályozás (DTC) és optimalizált verseny-ABS kontrollálja a meggondolatlan gyorsításokat és fékezéseket, felárért pedig a HP4-ből ismert DDC, azaz dinamikus csillapítás-szabályozás is elérhető az RR-hez.

bmw-s-1000-rr-2015-2546
Túracsomag, vagy mi... Valószínűleg nem ez lesz a leggyakrabban rendelt kiegészítő

A zártpályás kalandokat kereső motorosoknak a Pro csomag extráival kedveskedik a BMW, melyben személyre szabható menetprogram, rajtelektronika és a boxutcai szabályok betartását segítő sebességhatároló is megtalálható. Mindezen felül a fel- és visszaváltásokat megkönnyítő HP Pro váltóasszisztens is rendelhető a három különböző (fekete, piros-fehér és BMW Motorsport) fényezéssel kapható literes superbike 2015-ös verziójához.