Alig 190 kilós saját tömegével nem nevezhető éppen túlsúlyosnak a BMW négyhengeres, S 1000 R modellje, ám mint Oberdan Bezzi terveiből kiderült, ezen is lehetne még faragni kicsit. A talján dizájner - az európai trendeknek megfelelően - még vadabbá, egyszersmind légiesebbé varázsolta a filigrán masinát, megszabadítva azt olyan kiegészítőktől, mint a jókora hátsó váznyúlvány vagy éppen az oldalidom.
Módosított a fejidomon is, ezáltal még agresszívabbá vált az orrkialakítás, a rövidke hátsó traktus miatt pedig egy vadonatúj rendszámtartót tervezett a motorra. Jóllehet, a BMW S 1000 Lightburner csupán tervrajzok formájában létezik, ám ne feledjük, hogy a korábban elképzelhetetlenül merésznek titulált nineT is előbb skiccek formájában látott napvilágot, egy-két évvel később pedig már a kiállításokon pózolt a következő szezonra beharangozott új modellek között.