Az egykori sikereknek az R 1200 GS Rallye modellváltozattal állít emléket a gyár. A BMW Motorrad Motorsport színeivel dekorált fehér fényezés, a motor fekete villája és erőforrása különösen sportos, kalandvágyó jelleget kölcsönöz a gépnek.
A korabeli dizájn mellett természetesen a legmodernebb technikát is megtaláljuk a motoron: az aszfaltszürke Paralever-lengővilla, a gránitszürke szelepfedél és a magmavörösre fényezett hátsó váz jól harmonizál a kék-fehér-piros fényezéssel, és a fekete/fehér ülés szintén a 110 LE teljesítményű túraenduró sportosságát hangsúlyozza. Drótküllős kerekeinek, markolatfűtésének, fehér markolatvédőinek, oldaltáska-tartóinak, fedélzeti számítógépének és elektronikus állítási lehetőséget kínáló Enduro ESA futóművének köszönhetően a nagy BMW megállja a helyét a könnyű terepen ugyanúgy, mint a hosszútávú aszfaltos túrákon.
A bajorok egyik legizgalmasabb motorja a K 1300 S, mely a nagyköbcentis túrasport gépek között szeretne tarolni. A most bemutatott, HP-csomaggal kiegészített modell gazdag felszereltsége minden igényt kielégít, legyen szó sportos kirándulásról egy személlyel, vagy transzkontinentális túráról, csomagokkal.
Az egyedi kiadás alpesi fehér/lupinkék metál/éjfekete fényezése és HP Carbon kiegészítői – köztük az első sárvédő, az airbox borítása, a kuplungházfedél és az ülésborítás – feltűnő géppé varázsolják a 175 lóerős K 1300-ast, mely olyan extra szolgáltatásokkal kényezteti vezetőjét, mint a váltóasszisztens, az Akrapovic-sportkipufogó dob, az elektronikusan állítható ESA II futómű, a kipörgésgátló (ASC), az abroncsnyomás-ellenőrző, a blokkolásgátló, továbbá a markolatfűtés és a fedélzeti számítógép.
A BMW R 1200 GS Rallye, és a K 1300 S HP változata januártól lesz kapható a szalonokban.