Egyelőre hét lakat alatt őrzik a pletykák szerint már működő prototípust, mely várhatóan az idei motoros seregszemléken debütál majd a nagyközönség előtt. Hajtásáról a GS-szériák korábbi, léghűtéses boxere gondoskodik majd, vagyis a műszaki alapokat a nálunk is bemutatott nineT adja.
A Ducati és a Triumph ellenfelének szánt scrambler kiemelkedik a jelenlegi mezőnyből, elvégre az 1170 köbcentis, 110 lovas erőforrás egyedülálló lenne a szegmensben, jóllehet, a kék-fehér logót viselő gép valószínűleg árban is rálicitál majd kihívóira, mert az angol és olasz gépek alig 3,5 millió forintba kerülnek, míg a jóval combosabb BMW nineT közel 4,8 milliót kóstál.
A vadonatúj klasszikusról felröppent képek és pletykák egyben azt is jelentik, hogy szépen, lassan előrukkolnak a gyártók a 2016-ra datált modellekkel, szokás szerint megszellőztetve egy-két kémfotónak álcázott képet is, így már nyár elején elindulhatnak a találgatások, hogy a rajongók milyen újdonságokkal is találkozhatnak az őszi kiállításokon.