A kelet-közép-európai csapat a második etapot követően után továbbra is vezeti a GS Trophy összetettjét, de a nap győztese a francia és a koreai csapat lett. A kelet-közép-európai brigád a két speciálszakaszon nyújtott megbízható teljesítményének köszönhetően (második és negyedik hely) továbbra is az élen áll, bár már csak öt pont előnnyel.
A második nap folyamán a csapatok koordinátákat kaptak, melyek alapján egy piros táblát kellett megtalálniuk. Ezután további ötöt kutattak fel 30 perc alatt, amelyeket BMW Motorrad Navigator V készülék helyes használatával lehetett meghatározott sorrendben fellelni. Könnyűnek hangzik, de a kidőlt fákkal, nagyra nőtt bokrokkal, valamint sűrű aljnövényzettel nehezített terep próbára tette a résztvevők erejét és koordinációs képességét is. Úgy tűnt, hogy a kelet-közép-európai csapat verhetetlen idő alatt teljesítette az etapot, de végül a koreai csapat majdnem két másodperccel jobb időt futott:
Jae Sun Lee, a koreai csapat tagja úgy nyilatkozott, hogy a navigációs teszt során egyszerűen rohanniuk kellett a győzelemhez. „Miután megszereztük a koordinátákat rögtön futottunk a következőhöz, sosem sétáltunk – ez pont az ellenkezője a tegnapi „Broken Bridge” feladat során alkalmazott stratégiánknak, ahol tudtuk, hogy óvatosabb megközelítésre van szükség. Nagyon boldogok vagyunk és számunkra nagy öröm, hogy egyáltalán részt vehetünk a GS Trophyn. Hihetetlen, hogy megnyertünk egy szakaszt, és a hetedik helyen állunk az összesítésben!”
A következő napon dél felé halad tovább a GS Trophy, ahol három speciális szakasz és 340 kilométernyi motorozás vár a résztvevőkre.
Az összetett állása a második nap után:
1, Kelet-Közép-Európa - 65 pont
2, Franciaország - 60 pont
3, Dél-Afrika - 50 pont