A BMW és az indiai TVS közös gyermeke, az Apache RR nagyjából egy évvel ezelőtt mutatkozott be a nagyközönségnek. A modellben ugyanaz a 313 köbcentis, négyszelepes erőforrás dolgozik, ami a bajorok endurójában és csupaszmotorjában is, ám némileg nyomatékosabb, s a gép méreteiben is felfedezhetünk apró különbségeket. A kétkerekű nagy népszerűségnek örvend a dél-ázsiai országban, valamint a Távol-Keleten is, ez az oka, hogy már több különböző átirattal is előrukkoltak a különböző műhelyek. Legutóbb Japánban készült egy szénszálas idomokkal borított verzió, amit az egyik helyi motorkiállításon mutattak be, s rögtön elcsavarta a nézelődők fejét.

bmw-g-310-ss-india-20503

A YoungMachine magazin munkatársai gondolatban máris elképzelték, milyen lenne szerintük a modell, az alábbi képeken az ő megoldásuk látható
Az átalakítás olyannyira megtetszett a szakmabélieknek is, hogy az utángyártott alkatrészeket készítő és forgalmazó helyi A-Tech azonnal piacra dobott egy sorozatot olyan elemekből, melyekből bárki megépítheti utcán legálisan használható, BMW-emblémás G 310 SS-ét – ezt a típusnevet egyébként ők maguk adták a modellnek. Ki tudja, még az is lehetséges, hogy a sikerre tekintettel szériaváltozatban is viszont láthatja a japán vásárlóközönség a kis superbike-ot? Ez még a jövő zenéje, de addig is a lehetőség bárki számára adott, hogy az alkatrészek segítségével saját kezűleg megépítse a maga ultrakönnyű és A2 jogsival vezethető gyorsasági motorját.