A BMW 2018-as, késő tavaszi rendezvényén, a Concorso d’Eleganza Villa d’Este-en leplezte le az F 850 GS soros, kéthengeres erőforrása köré épített, sajátos túragépet, amin olyan egyedi ötletek bukkantak fel, mint például a hátsó ülésként is funkcionáló, integrált oldaldoboz vagy a kofferek spéci rögzítése. Ezeket ugyanis nem kulccsal vagy távirányítóval nyitható zár tartja a helyükön, hanem több elektromágnes, így elég hozzáérinteni a motorhoz, és a biztos rögzítés máris megoldott.
A MoreBikes-nál szúrták ki, hogy a 9Cento, pontosabban annak egyszerűbb, szériaérett változata még idén feltűnhet az utakon, ugyanis a bajorok 2019-es modellbemutatójában már tényként kezelik a prototípusból született F 850 RS érkezését, legalább is erre utal a katalógus borítóján szereplő szöveg. Valószínű, hogy ezzel sem várják meg a késő őszi seregszemléket, hanem - mint az R 1250 GS esetében - nemes egyszerűséggel nyáron vagy kora ősszel szerveznek egy tesztnapot, ahol rögtön ki is próbálhatjuk az újdonságot.