Igazán nem lehet oka panaszra a BMW motoros részlegének, mivel a túrázók továbbra is előszeretettel vásárolják a boxereket, illetve a sorhatos luxusgőzösöket, ezért aztán nem is terveznek radikális változtatásokat Münchenben, éppen csak a jelenlegi palettát teszik színesebbé, érdekesebbé a következő szezonra.
Alacsonyabb plexivel, feltűnő, narancs fényezéssel és újragondolt ergonómiával érkezik a K1600 GT/GTL mellé a harmadik variáns, a Sport kivitel. A modellt átszabott nyergéről és bogárfekete felnijeiről lehet legkönnyebben beazonosítani.
Bőségesebb alapfelszereltség és még izgalmasabb opciós lista csábítja az R 1200 GS rajongókat 2014-től. A „Rain” és a „Road” menetprogramok, valamint az ASC - Automatic Stability Control, azaz kipörgésgátló - az alapfelszereltség része lesz, ahogy a kormány lengéscsillapítója is, a „Pro menetprogramok” opció pedig három további beállítási lehetőséget („Dynamic”, „Enduro” és „Enduro Pro”) tartalmaz majd.
A középméretű F 800 GS enduró Biztonsági csomagjának helyét a Dynamic pakk helyettesíti, ami magába foglalja a kormányról vezérelhető, elektronikus futóműállítás lehetőségét, az ASC névre keresztelt kipörgésgátlót, továbbá a terepes használatra kifejlesztett blokkolásgátlót és az off-road üzemmódban a kerekek tapadásvesztését vigyázó elektronikát.
A hírek szerint az S 1000 RR műszaki paraméterei nem változnak, viszont két új fényezés, a gránitszürke/fehér, illetve a piros/fehér/fekete kombináció is felkerül a választható árnyalatok közé.