Az egyik kémfotón (?) valószínűleg az S 1000 RR superbike lecsupaszított változata látható, amiről már régóta pletykáltak a motoros fórumokon - úgy tűnik, hogy végre valósággá válik a müncheni pucér erőgép. Az első fotók alapján a váz és a hajtáslánc megegyezik az idomos változattal, de a blokkot valószínűleg visszafogják, és "csak" 150 lóerő körüli teljesítménnyel, valamint ennek eredményeként nyomatékosabb karakterrel fog megjelenni az újdonságban.
A másik meglepetés - ha lehet -, még izgalmasabb, mint a literes sportmotor naked változata. A képeken látható café-racer a 2008-ban bemutatott Lo Rider koncepciómotor vonalait örökölte, és a hírek szerint 1200-as boxer erőforrás fogja hajtani.
A retro motorok divathullámát akarják kihasználni ezzel a gyönyörű és kecses modellel a BMW-nél, de kérdés, hogy az egyszerű kialakítással és klasszikus vonalakkal hódító R 1200 R-nek mennyiben jelent majd házon belüli konkurenciát az idén debütáló modell?
Az biztos, hogy az őszi seregszemléken már jelen lesznek az újdonságok, és csak remélni tudjuk, hogy a következő szezon elején a szalonokban is hozzáférhetők lesznek a bajorok vadonatúj, csupasz izommotorjai.