Tagadhatatlan, hogy a BMW vicce volt a legütősebb, amelyben hosszú oldalakon át taglalták, hogy az idén áprilistól megvehető, önvezető S 1000 RR magától körrekordot fut, a pilóta pedig csak utazik rajta. Ennél is messzebbre ment a TT-sztár John McGuinness, aki néhány nappal a Norton-szerződés megkötése után bejelentette a visszavonulását, de persze erről is kiderült, hogy egyszerű füllentésről van szó.
Emellett olvashattunk a beépített 4K-kijelzős Apple-bukósisakról, a Suzuki visszatéréséről a Dakarra, mellyel egy időben rendszámos, megvásárolható változatot is piacra dobnak az ígéretesnek tűnő DR-Z450 Rallyból, a Husqvarna pedig a Skojar 801 névre keresztelt, kéthengeres túraenduróval sokkolta a rajongókat. Utóbbit több kisebb motoroslapban és motoros fórumok tucatjain osztották meg, mire valamelyik szemfüles rájött, hogy a Skojar svédül viccelődést jelent, vagyis már a neve lebuktatja a nem létező gépet.