A 2010-es világbajnoki modell fényezésében tündöklő Aprilia RS4 Replica nem csak szebb az alapmodellnél, hiszen a csábító külső önmagában kevés lenne a sikerhez és a viszonylag magas, közel ötezer eurós vételárhoz sem lenne méltó.
Az olaszok minden technikai csemegék belezsúfoltak az apróságba, így végre a nyolcadliteres kategóriában is elérhető a literes superbike-ról ismert gyorsváltó, a kiváló tapadást biztosító (és az alapmodellnél két centivel szélesebb) Pirelli Diablo Rosso gumiabroncs valamint a néhány kategóriával feljebb is komoly fegyverténynek számító 300 mm átmérőjű, hullámos féktárcsa.
Az alapmodellhez viszonyítva kisebb lett az idomzat és a kipufogórendszer is, a sportosságot tovább fokozza az apró farokidomon elhelyezett rajtszám, amivel természetesen Max Biaggi versenymotorja előtt tisztelegnek az olaszok.
Nem kérdéses, hogy a gyáriak a sportrajongó tinik - illetve szüleik - pénztárcáját célozták meg a sok-sok extrával, de az sem kizárt, hogy egy nemzeti kupasorozat alapjául fog szolgálni a széria állapotban is versenykész 125-ös.