Miután a Lucio Cecchinelloval folytatott tárgyalásai eredmény nélkül zárultak, Thomas Lüthi munkaadója, Daniel Epp kereste meg a 250-es világbajnokságot vezető japán pilótát: versenyezzen nála 2010-ben.
A tegnapi futam után létrejött a megállapodás – Hiroshi Aoyama jövőre, az Epp által felkészített Honda RC212V nyergében vág neki a szezonnak.
Epp örömmel nyilatkozott a megállapodás után: „Boldog vagyok, hogy sikeresen zárult a tárgyalás a Hondával – Luthi 2005-ös világbajnoki győzelme, most újra a japán márkával szállhatunk küzdelembe a világbajnoki címért! Régi álmunk vált valóra azzal, hogy a legnagyobb kategóriában is indíthatunk egy motort.”
Ez jó hír a Dornának is – ugyanis ezzel már 16-ra emelkedett, a 2010-ben már biztosan rajtrácsra álló motorok száma a 800 köbcentis kategóriában.