Ezt az erőforrást építi a vállalat az új cruiserébe, ám előtte még megbízott két motorépítő céget, hogy készítsenek egyedi vázat és kiegészítőket a friss kéthengeres köré. Jöjjön is rögtön az egyik customgép, a The Revival Birdcage! Múlt héten zajlott az austini Handbuilt Show, az Egyesült Államok talán leghíresebb épített motorokat felvonultató fesztiválja. Érdekességből akadt bőven, ám leginkább talán a Revival Cycles alkotását várta a nagyérdemű.
Egyedi motor készült a BMW új boxerével
Ennek oka, hogy mindenki tudta, harmincas-negyvenes évek stílusában megépített vas a BMW megbízásából készült, a bajorok adták oda ugyanis az elismert motorépítőknek a vadonatúj 1,8 literes boxert alapnak, amely egyelőre még meg sem jelent a márka kínálatában.
A kihívásokkal teli munka közel fél évig tartott a csapatnak, ugyanis teljesen az alapoktól kellett tervezni és gyártani egy olyan vázat, ami tökéletesen illik a léghűtéses kéthengereshez.
A Revival Cycles egyébként - remek érzékkel - abból az 1929-es, 750-es típus formajegyeiből indul ki, amivel a német Ernst J. Henne két sebességi rekordot is megdöntött, sőt Magyarországon is világrekordot állított fel boxerjével.
Magát a vázat vékony titáncsövekből hegesztették, így alakult ki az a látványos térhálós szerkezet, ami tökéletesen láttatni engedi a boxer minden porcikáját.