Valószínűleg sok fejlesztés várt még a motorra, hiszen ez idegen terep a Kawasakinak. Ennek dacára egyre többször felmerül, hogy már idén év végén megvásárolható, gyártásra kész változatot láthatunk tőlük. Erre utal az is, hogy a bemutatón készült képen úgy néz ki a gép, mintha a lámpák és hasonló kiegészítők felszerelése után már mehetne is a forgalomba:
A Kawasaki európai PR-menedzsere, Martin Lambert elmondta, hogy a legtöbb elektromos motor gyártójától eltérően nem akarták elvenni a váltás élményét a pilótáktól. Való igaz, szokást igényel, hogy a legtöbb elektromos kétkerekűnek nincs sebességváltója – egyszerűen húzzuk a gázt és megy. Ezzel szemben a Kawasaki négy fokozatot kínál (1, N, 2, 3, 4) a motorosoknak. Erről egy rövidebb videót is feltöltöttek a Youtube csatornájukra:
Az interjú végén még elhangzik, hogy a Kawasaki egy olyan gépet szeretne adni a motorosközösségnek, mely átmenetet teremt a benzines és az elektromos járművek között. A teljes interjút ide kattintva tudjátok megnézni, természetesen angolul. Ha igazak a hírek, a végleges változatot Kawasaki Endeavor néven mutatják be a nagyközönségnek 2020 második felében.