Megjelent az első hivatalos fotó a 2005-ös 1000-es gixerről.
Töltsd le még nagyobb felbontásban
Az egyik változás, hogy az eddigi 988 köbcentis blokk helyett egy 999 köbcentis fog a kicsikében dobogni, ami nagyobb 44 mm-es torokkal párosul. Az első tárcsák is változnak, ezek 310 mm-esre növekednek.
Blokk: 4 ütemű, vízhűtéses, 4 hengeres DOHC, 999cc
Furat x löket: 73,4 mm X 59 mm
Villaszög / utánfutás: 23.8fok / 96 mm
Első felfüggesztés: fordított teleszkóp, állítható csillapítás, előfeszítés
Hátsó felfüggesztés: olaj csillapítású, állítható csillapítás, előfeszítés
Első fék: radiális, 4 dugattyús, 2x310 mm tárcsa
Hátsó fék: 2 dugattyús, 220 mm tárcsa
Első / hátsó gumi: 120/70 ZR17 ; 190/50 ZR17
Tank: 18L
Hossz / szélesség / magasság: 2030 / 710 / 1130 mm
Tengelytáv: 1405 mm
Ülésmagasság: 810 mm
Száraz súly: 166 kg