Új kora nálunk van egy Aprilia Sr 50 Di-Tech robogó. Minden évben használatban volt, viszont pár évig nem volt használva, azóta nem indul. Motor teljesen szét lett kapva, egyszer a szerelés folyamán beindult, viszont túl sok benzint kapott. Olvasgattam utána, elméletileg csakis 100-as benzinnel és full szintetikus olajjal kellett volna tölteni, sajnos a 100as benzin biztos elmaradt. Olvastam, hogy jobb, ha karbissá alakítja az ember, de inkább szeretném meghagyni injektorosnak.
Szerelők a környéken sorra utasítják el, mert injektoros, így szeretném a segítségeteket kérni. Eddig én a befecskendezőre tippeltem, mint probléma. Fontosabb drágább alkatrészek zöme új benne.
Esetleg találkoztatok hasonló hibával, és meglett a megoldás? Vagy tudtok Hajdú-Biharban egy olyan szerelőt aki rá tudna nézni?
Előre is köszönöm!
Hi,
Sok állás után be tud szorulni az injektor és a motorvezérlő nem tudja elég árammal működtetni.
Próbáld meg kézzel +12V-al kicsit megjáratni az injektort(kattogni fog amikor hozzáérinted/leveszed róla a vezetéket).
ezek halva született nagymamák , akármi meghal injektor benzinpumpa kompresszor elektronika annyiba kerül mint egy másik sr ami működik , a bontott meg vagy szarabb mint ami volt, vagy beindul és lehet remélni hogy nem pár napig megy , pár volt nálam, volt ami lábon ment el volt amire költöttünk és csak nem lett jó de a nagy többség inkább hagyta a fenébe a javítást és lehet ez a legjobb megoldás...
Ha sok benzint kap akkor sanszos nincs nagy baja csak az injektor házában lévő nyomástartó szelep szakadt át jófogáson van egy srác elég jó minőségű alkatrészeket árul vagy lehet Ő gyártatja de faszák veszel egyet kicseréled és jó lesz a motor persze előtte kellene egy benzinnyomást meg egy szabályzási nyomást mérni nem akkora ördöngősség ez a teknika nem tusom mért fél tőle mindenki igaz drága hozzá minden mivel olasz de javítható és sokáig szolgálja az embert egyetlen dolog nem tesz neki jót igaz semminek ha le van rakva évekre
Új kora nálunk van egy Aprilia Sr 50 Di-Tech robogó. Minden évben használatban volt, viszont pár évig nem volt használva, azóta nem indul. Motor teljesen szét lett kapva, egyszer a szerelés folyamán beindult, viszont túl sok benzint kapott. Olvasgattam utána, elméletileg csakis 100-as benzinnel és full szintetikus olajjal kellett volna tölteni, sajnos a 100as benzin biztos elmaradt. Olvastam, hogy jobb, ha karbissá alakítja az ember, de inkább szeretném meghagyni injektorosnak.
Szerelők a környéken sorra utasítják el, mert injektoros, így szeretném a segítségeteket kérni. Eddig én a befecskendezőre tippeltem, mint probléma. Fontosabb drágább alkatrészek zöme új benne.
Esetleg találkoztatok hasonló hibával, és meglett a megoldás? Vagy tudtok Hajdú-Biharban egy olyan szerelőt aki rá tudna nézni?
Előre is köszönöm!