Neeem!Nem akarok újjat semmiféle kép.Most kapok majd hideget-meleget;Újat azért nem szeretnék(első az anyagi miatt)Mert nem motorozom annyit,hogy megérje.A másik,hogy nem tudom magamban hellyre tenni azt,hogy tök sokat bukik az értéke,mint minden másnak.KB,olyasmit akarnék majd évjáratban is,mint a tiéd is.Csak nem annyiért.Recesszió van tudod
Csá , Hát pajtás az nem most lesz, de ha addig ki bírod akkor ne vegyél semmit, úgy jobban gyülik a pénz. Pár én könnyen beszélek mert egyedül vagyok. Majd ha megyek 1 hosszabb mocizásra, akkor ki jöhetnél azé . Szép napot
Szia, hát hobbiszinten csak tarzsd be a oljacserét meg ilyen dolgokat, légszüröt pucolnibla, telókat légtelenítzsd. Nálam 25 üó a kis szervíz lánc lánckerék csere, meg általába hátsó gumma
Szétkapok rajta mindent aztán a forgó alkatrészeket meg zsírzom(himba,rendszer kormánycsapágy) Meg a bovdeneket megtunkolom olajjal
6óránkánt cserélek olajat, szűrőt minden második cserénél
Véleményt kérek: van olyan hogyha már szar a hajtokar akk egy elektronika "akadályozza a motort azzal h dadog"?Amit már az előbbiekbe írtam.mert vki ezt mondta nekem...hogy gyárilag van benn egy ilyen elektronika h ne tudjon beállni a blokk
Köszönöm a gyors válaszod! A hozzászólásom megírása után egyből kimentem és szétkaptam! Kivettem és megpucoltam a gyertyát! Miután visszaraktam szivatóval 2.ra elindult! Igazából szinte új a gyertya úgyhogy szerintem az volt a gond hogy nem teljes erőből rugtam meg a motort és csak megszívta magát! Motoroztam vele 1 órát és melegen is 2.ra elindult! Szerintem elsőre is elindulna csak még sokat kell finomítanom a berugási technikámon! Amúgy melegen kihúztam a melegindítót és úgy inditottam!
Szia, semmi szükség a gyertyát basztatni.
Hidegindítás: szivató ki húz 3-4 tekerés a gázkaron, "kattanásig húzd a gázt", aztán semmit nem kell csinálnod csak be kell rugnod.
Melegindítás: általába akkor használd ha nagyon meleg van, ott meg a dugot tedd a felső holt pontra, (remélem érted miről beszélek) behúzod a melegindítot(gáz nem kell) aztán rugsz.
Remélem tudtam segíteni
Hali mindenkinek! Tegnap vettem ausztriából egy yzf 426-ot! A kérdésem az lenne hogy hogy lehet ezeket a legkönnyebben beindítani! Eddig még nemvolt 4 ütemű krosszom úgyhogy teljesen amatőr vagyok! Nem gondoltam hogy ilyen nehéz ez a 2t után!:-)
A motorban 6 üzemórás dugó van meg egy végig szervizelt hobbimotor volt a 2. tulajtól! úgyhogy tuti én vagyok béna hozzá! Magával a megrúgással már nincsen problémám mert 2 nap küzdelem után már rájöttem a technikájára!:-) A kérdés az lenne hogy hidegen szívatóval indítsam-e(szivató nélkül tudtam csak eddig elindítani!)? Meg ha meleg már akkor melegindítóval vagy anélkül(melegen nemtudom beindítani!)? Benzin mindig van mert van amikor már a túlfolyókon csöpög! Max szar a gyertya azt majd mindjárt megnézem!
Esetleg volt-e már valakinek ilyen?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv: Krisztián
csak nem!
Nekem meg crossoznom, kéne .
De este meló, azt ugy nem a leg egézségesebb, ha szétt hajtom magam, meg akkor egész nap csak a rohanás, gyorsan ezt gyorsan azt.
Nagyon szar a beosztásom
Nem motorozok vele semmiképp!Megvettem és rendbe akarom rakatni!azt el is felejtettem még h nincs benne víz se :S ez még mire utalhat?tudom hengerfejes stb...de nem vszinü mert 0 fokba is 3.-ra beindul...sőt szépen ketyereg is csak hát ha pakolod neki a sebességet nem akar felpörögni hanem csak dadog vagy olyasmi érzést kelt...nem pörög fel...
Ha hajtókar hibával vetted akkor minden képen szedd le a hengert és nézd meg hogy mi a hiba, ha nincs semmi baja akkor is megúszod 20-30e ft ból, de ha nem bántod és szétszakad a hajtókar akkor 200-300e lesz. Motorozni úgysem érdemes hibás motorral.
Reggellllt. Remélem egy "el"-el kell írni.Újság?Hát,ma nagy nap van.Elmegy szeretett,és büntető Sárkányom.Na de majd a következő,na az maaaaaajd......(lehet jobban szivat)
hahó répcelak ! egy jó ötlet : amíg nem cseréled a hajtókart még be se rugd ! 1 tipp a miértre: valszeg azért nem forog mert a hajtókar alsó csapszegének görgős kosara eltörött-elpattant és szorul a hajtókar ami tényleg gyanus ! ha szarakodik a hajtókar annak könnyen törés a vége ami aztán lebont maga körül mindent !
nekem van itthon egy szinte új hajtókarom ha érdekel prox csak a csapszege hiányzik aszem
Szétkapok rajta mindent aztán a forgó alkatrészeket meg zsírzom(himba,rendszer kormánycsapágy) Meg a bovdeneket megtunkolom olajjal
6óránkánt cserélek olajat, szűrőt minden második cserénél
Mennyit szánnál a 450-esre? Vagy újabbat szeretnél?
Üdv.
Én egyenlőre csak hobbi célra fogom használni!
Hidegindítás: szivató ki húz 3-4 tekerés a gázkaron, "kattanásig húzd a gázt", aztán semmit nem kell csinálnod csak be kell rugnod.
Melegindítás: általába akkor használd ha nagyon meleg van, ott meg a dugot tedd a felső holt pontra, (remélem érted miről beszélek) behúzod a melegindítot(gáz nem kell) aztán rugsz.
Remélem tudtam segíteni
A motorban 6 üzemórás dugó van meg egy végig szervizelt hobbimotor volt a 2. tulajtól! úgyhogy tuti én vagyok béna hozzá! Magával a megrúgással már nincsen problémám mert 2 nap küzdelem után már rájöttem a technikájára!:-) A kérdés az lenne hogy hidegen szívatóval indítsam-e(szivató nélkül tudtam csak eddig elindítani!)? Meg ha meleg már akkor melegindítóval vagy anélkül(melegen nemtudom beindítani!)? Benzin mindig van mert van amikor már a túlfolyókon csöpög! Max szar a gyertya azt majd mindjárt megnézem!
Esetleg volt-e már valakinek ilyen?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv: Krisztián
2004-es YZ250F-be keresek váltóalkatrészt.
Harmadik fogaskerék pár , léptető villa "L" jelzésű .
Esetleg még a tengely.
Léptető villa "L" jelzésű 1 db 5NL18501-00-00 Fork shift 1.
Váltó fogaskerék 1 db 5NL-17231-00-00 Gear 3 rd wheel 29T
Váltó fogaskerék 1.db 5NL-17131-01-00 Gear 3 rd pinion 20T
Nekem meg crossoznom, kéne .
De este meló, azt ugy nem a leg egézségesebb, ha szétt hajtom magam, meg akkor egész nap csak a rohanás, gyorsan ezt gyorsan azt.
Nagyon szar a beosztásom
Boritzsd szétt a gépet, és aztán mehet a cross
nekem van itthon egy szinte új hajtókarom ha érdekel prox csak a csapszege hiányzik aszem