Van egy TDR 125 R-em és olyan gondom van vele hogy alapjárat jó, jól indul, fordulaton is jó...
Minden frankónak tűnik de gondol egyet és olyan 2500 as fordulat környékén mintha félre gyújtana...
Ha hagyom akkor leáll ha gázt adok akkor nehezen de felpörög és akkor minden ok.
El szeretném adni de előtte megjavítanám ezt a hibát.
Alaplapom van hozzá másik kompletten de azzal is ezt csinálja. Trafó lett cserélve, akkor is.
Gyertya és gyertyakábel új. A jelenség nem függ a motor hőmérsékletétől.
Ha üresbe kicsi gázt húzok tudom produkálni a hibát. Amikor elkezdi csinálni, elengedem a gázt össze vissza gyújt és pár furcsa pöffenés után leáll, majd visszarúg az önindító szabadonfutónak. Karbi, légszűrő tiszta.
Mi lehet a hiba? Kérnék egy kis segítséget.
Én úgy értettem hogy kinyitja teljesen,hogy 6 ezertöl folyamatosan nyitja kifelé, és teligáznál ugyanugy elfordul mint a videón, lehet hogy rosszul fogalmaztam, eddig is sejtettem hogy nincs baj a powerral, csak kérdeztem hogy hallott e már valaki powerral kapcsolatos fojtásról :)
de azért köszönöm
Ha benézel a kipuffnyíláson és ott is nyitva van teljesen(nem járó motornál 7000 fordulaton,mert mehetsz 2 új szemért :D ) hanem gyújtásnál akkor nem a powerrel van a baj :)
Évjáratra mikori a TZR ? és a cdi hogy néz ki ? mert régebbi csövázas TDR-hez találtam cdi-t de az egész máshogy néz ki.
Az enyém ilyen csatlakozókkal van.
Üdv Mindenkinek.
Egy kis segítséget kérnék. Egy 98 as évjáratú TDR 125 ös DELTABOX-om van. Ehhez keresek csomagtartót. Nincs véletlenül valakinek elfekvöben, vagy olyan aki eladná? Igazán megköszönném :)
A másik gondom hogy a motor 90 km/h-nál leszabályoz.Tudomásom szerint ez ,,gyárilag" tiltva, szabályozva van 15 LE körül és 90 km/h végsebességgel. Tudja valaki hogy miként lehet ezt feloldani? Hallottam már olyat is hogy a CDI boxot kell cserélni, de szinte lehetetlen találni, max külföld, de ha nem az akkor fölösbe veszem meg. Amit hallottam még hogy a km óra szabályozza ha eléri a 90 km/h-t, és csak egy veztéket kell elvágni.
Hallott már róla valaki valamit? :)
brutál jó kis motor, volt belőle egy. volt delta boxos is ami esztétikára szebb de a nyomába sem ér az elődjének.
maradt egy fejidomra való kis fül, jobbos vagy balos ha valakit érdekel lefényképezem.
Sziasztok! Vettünk egy Yamaha DT 125R-t 1996 os. Úgytudom a 2 típus blokkja ugyan az, azért mertem ide írni.
Mikor megvettük mondta az eladó h akksi nem tölt és csak akkor nyit a power mikor fel van töltve az akksi előtte töltőről. Akkor mikor gyújtásra tettük lehetett hallani hogy "leellenőrzi". Használtuk egy ideig, utána már nem hallotuk és nem is nyitott ki. Miután feltöltöttök megint jó volt. Tehát jól gondolom, hogy nem tölt utána az akksinak? Mi lehet a probléma? Gyújtás? Feszültségszabályzó?
Köszönöm szépen előre is válaszotokat!
Sziasztok, eladnám Yamaha tdr 125 motorom.... Jó állapotban van, magyar papírokkal, minden papírja rendben van, forgalmiban 9 kw 12 le nagyon szépen megy, nem csörög, nem füstöl. Ha valakit érdekelne akkor ezen az e-mail címen ( danijasko.000@gmail.com ) tudok további képeket és bővebb infot küldeni :)
ár: 230.000 FT ( de írj nyugodtan és garantáltan megtudunk egyezni )
Üdv Jaskó Dániel
Van egy TDR 125 R-em és olyan gondom van vele hogy alapjárat jó, jól indul, fordulaton is jó...
Minden frankónak tűnik de gondol egyet és olyan 2500 as fordulat környékén mintha félre gyújtana...
Ha hagyom akkor leáll ha gázt adok akkor nehezen de felpörög és akkor minden ok.
El szeretném adni de előtte megjavítanám ezt a hibát.
Alaplapom van hozzá másik kompletten de azzal is ezt csinálja. Trafó lett cserélve, akkor is.
Gyertya és gyertyakábel új. A jelenség nem függ a motor hőmérsékletétől.
Ha üresbe kicsi gázt húzok tudom produkálni a hibát. Amikor elkezdi csinálni, elengedem a gázt össze vissza gyújt és pár furcsa pöffenés után leáll, majd visszarúg az önindító szabadonfutónak. Karbi, légszűrő tiszta.
Mi lehet a hiba? Kérnék egy kis segítséget.
de azért köszönöm
így kell neki működnie
Az enyém ilyen csatlakozókkal van.
1. kép alaphelyzet gyújtás nélkül,
2. kép gyújtással
3 kép. járó motorral
Egy kis segítséget kérnék. Egy 98 as évjáratú TDR 125 ös DELTABOX-om van. Ehhez keresek csomagtartót. Nincs véletlenül valakinek elfekvöben, vagy olyan aki eladná? Igazán megköszönném :)
A másik gondom hogy a motor 90 km/h-nál leszabályoz.Tudomásom szerint ez ,,gyárilag" tiltva, szabályozva van 15 LE körül és 90 km/h végsebességgel. Tudja valaki hogy miként lehet ezt feloldani? Hallottam már olyat is hogy a CDI boxot kell cserélni, de szinte lehetetlen találni, max külföld, de ha nem az akkor fölösbe veszem meg. Amit hallottam még hogy a km óra szabályozza ha eléri a 90 km/h-t, és csak egy veztéket kell elvágni.
Hallott már róla valaki valamit? :)
Yamaha dt 125 r alkatrészek
Eladók csak motorikus cuccok
Alapméretes henger dugovóval használható állapotban 25000
Hengefej termosztáttal 9000
Önindító 9000
Szivó falsni membránnal vákumdobozzal 5500
Kuplung komplett 15000
Váltó tengely jó ricnivel 4000
Berugókar + szerkezet7000
Olaj és vizpumpa deknivel 3500
Válto egyben 6000
maradt egy fejidomra való kis fül, jobbos vagy balos ha valakit érdekel lefényképezem.
Mikor megvettük mondta az eladó h akksi nem tölt és csak akkor nyit a power mikor fel van töltve az akksi előtte töltőről. Akkor mikor gyújtásra tettük lehetett hallani hogy "leellenőrzi". Használtuk egy ideig, utána már nem hallotuk és nem is nyitott ki. Miután feltöltöttök megint jó volt. Tehát jól gondolom, hogy nem tölt utána az akksinak? Mi lehet a probléma? Gyújtás? Feszültségszabályzó?
Köszönöm szépen előre is válaszotokat!
Eladó hátsó gumi tdr-re.
http://www.jofogas.hu/pest/Mitas_17__gumikopeny__130_70_17__41480395.htm
Egy pincei pakolás közepette találtam egy pár hátsó lábtartót a régebbi tdr-hez. Szívesen megválnék tőle ha valakit érdekel!:D
Koszi a segitseget...
ár: 230.000 FT ( de írj nyugodtan és garantáltan megtudunk egyezni )
Üdv Jaskó Dániel