Üdv mindenkinek!
Újdonsült TDR 125 tulajdonos vagyok és a segítségeteket szeretném kérni!
Most csináltattam a motoromhoz egy gyújtás elektronikát,de a probléma még mindég nem múlt el csak jobb lett egy picivel!Szóval a régi elektronikával nem pörgött ki csak olyan 6500-as fordulatig és szaggatott is,az új elektronikával is szaggat de csak kb. 8000-es fordulatig utána nem szaggat pörög rendesen!Eddig csak üresjáratban próbáltam nem mentem vele,mert gondolom terhelés alatt még rosszabb lenne!Mi lehet a problémája gyújtótekercs vagy esetleg cdi?
A segítséget előre is köszönöm!
További szép napot mindenkinek!
Kevés az érdeklődő a motoromra, gondoltam hátha itt jobban érdekelne valakit.
Nem zsákbamacska, és az átverés sem szándékom, egy komoly érdeklődőnek szívesen elmondok őszintén bármit, amit kérdez és tudom rá a választ a motorral kapcsolatban. Nem titok, hogy engednék is az árból, ha értelmes ember ésszerű keretek közt alkudni akarna.
A hirdetésben is leírtam, hogy kihasználatlanság miatt eladó, valamint az sem titok, hogy nem akarok nyűgöt a nyakamba, ha a közeljövőben nekiállnak lefranciáztatni a segédmotoros kategóriát. Viszont akit ez esetleg nem érdekel, annak jó vétel lehet a gép, mert tényleg rendben van. Kb egy éve van nálam, néha-néha használom, és semmi probléma nem volt vele egyszer sem, megbízható, jól indul, jól is megy. Szeretnék helyette egy ötvenes robogót, mert azt legalább nem sajnálnám beindítgatni a pár kilóméteres utakra, amiket most néha ezzel megteszek. Bármikor lehet jönni megnézni, akármilyen szakemberrel, nincs rajta semmi rejtegetni való. Ha esetleg valakit zavar, hogy itt reklámozom, nyugodtan távolíttassa el a hozzászólást.. Üdv!
Sziasztok! Tulajdonomban van egy 97-es évjáratú 125ccm-es TDR. Motorozás közben hirtelen megállt alattam a gép, semmi csörgés-zörgés csak mintha kifogyna az üzemanyag ( van benne benzin, és olaj is ). Szétszedtem a karbit, kitakarítottam, összeraktam, levettem a kipufogót teljesen a hengerig neme el van dugulva, megnéztem a kipufogónyíláson keresztül a dugattyút ép és a két gyűrű is rajta van, próbáltam indítani levegőszűrő nélkül is, szívatóval, anélkül is de semmi eredmény. Ha a szívatóval játszok akkor 1-2 mp-re " beindul " aztán megáll... Próbáltam nem 1 gyertyával, szikra van, a gyertya benzines szóval üzemanyagot is kap. Ismerőstől kértem segítséget azt mondta nézzem meg a membránt, igazából nem tudom mit kéne rajta néznem, mert simsonom volt eddig és azon ugyebár ilyen nincs. Szóval a probléma adott de a megoldást nem tudom. Karburátor probléma lehetséges vagy az elektronikánál keresgessem inkább a hibát? Az elektronikához viszont abszolút nem értek. Előre is köszönöm a segítséget.
Sziasztok!
Hol találom az alvázszámot a TDR-en ha a kormány nyaknál nem lelem? Motorszám megvan, de az alváz számot nem találom. (125/50)
Köszönöm előre is.
http://olx.hu/hirdetes/yamahat...
Eladó leharcolt tdr-m! viszont olcsó! 110 be hirdetem de 95be oda adom! jön megy de van baja...ha érdekelhet valakit a hirdetésben lévő tel.számon elérhető vagyok!
TDR 125, '94-es évjárat, csővázasból maradt pár kacatom.
Van egy teljesen jó állapotú váz üresen. Rendszámozása nem megoldható, adás-vételit adok. Jövőhétig elvihet mondjuk 10 üveg Soproniért utána megy a vasba.
Van még hátsó villa, alsó kormánykifli, ha valakit érdekelne.
sziasztok 1990-es yamaha tdr125 motoromhoz szeretnék tömítés készletet és főtengely felújító szettet venni csak nem tudom milyen lenne jó hozzá. tudnátok linket vagy motoros boltot ahonnan tudnék szerezni?
segítséget előre is köszönöm
nekem elöl 100/90-18 m/c hátul 120/70 zr 17