Ment ennél többet alattad? Vagy így került hozzád?
Létezik belöle fojtott változat aminek más a gyújtásmodulja (is?), de ez elvileg a 80 Km/órát tudja. Ilyenem még talán nekem is van sr 125 lomjaim között....
http://www.manualedereparatie....
Ha van, akkor itt.
De tipustàrsèt is megnèzheted, tùl nagy különbsèg nincs.
A làmpafejbe vannak a csatlakozòk. A kormànyròl a kapcsolok kabelei itt csatlakoznak... igazàbòl ha èrtesz hozzà nem kell hozzà kapcsolàsi rajz... egy szaladàs teszterrel pillanatok alatt ki lehet csengetni.
Sziasztok! Szert tettem egy Yamaha sr125 re. nem működik az index, a relé nem kap áramot. Mi lehet a baj? Esetleg volna valakinek egy olvasható kapcsolási rajza meg szerelési útmutatója?
Ez a szexepilje ennek a motornak. Ha "napi hasznalatban" van , akkor ismered minden szisszeneset, tudod mikor mennyi szivato kell, mennyi gaz, mennyit kell gyujtas nelkul rarugni...es mar tudod mikor süllyed le a testsullyod alatt a berugokar hogy indulni fog elso rugasra, vagy elbasztad...
De mindenk kenyesztetes ellenere, ha rosszul allnak a csillagok, en aki barmilyen motort el tudok inditani, meg dugattyu nelkul is , volt hogy bealltam tankolni, es ott rohadtam egy orat, mire megint langra gyult...akkor egy uj gyertya oldotta meg a kinlodast...volt hogy kitamasztott a dekompresszor egy picit, volt hogy be kelett csiszolni a szelepeket...az enyem 86- is vagy 85-os. Ebben az eletkorban mar minden motor foglalkozos...ennek annyi az elonye, hogy konnyebb megtippelni, melyik porlasztok dugult el, melyik henger nem gyujt...nincs szinkron... Csak egyet kell felujitani mindenbol...
Es akarhogy is a motor Meg a 70- es évek kozepen tervesztek es keztek gyartani. Tul sok mindent nem modositottak rajta...
Annyi erdekesseg, hogy az elso gazdija egy kb 150 cm " akacsony" csaj volt...
Amúgy érdekes, hogy te is az indítási nehézségeket erősíted meg, Valahogy már azt gondoltam volna, hogy ezen már a 80 es években is túl voltak. Legalábbis nem akkor találták fel a berúgókaros indítást. És erre jön az, hogy sláger lett a motor... nem is értem, bár lehet a megbízhatóság kárpotolja az embert. Minden esetre érdekes.
Köszi a kimerítő választ. Lehet nekem is valami olcsóbb alternatíva után kell néznem. Most nem befektetést keresek.Talán valami régebbi enduro, önindítóval Van egy zephyr 750-em, lassacskán annak is megy felfelé az ára, néha sajnálom is már használni.
Nekem van egy a gyüjtemenyemben...Par evet hasznaltam, de kb 4 éve le tamasztva. Gyonyoru motor letisztult muszaki megoldasokkal. Alkalmi vetelkent egy melygarazsbol vettem. Sok evet allt, igy muszakiztatas elott picit foglalkozni kellett vele. Folyadek cserek, femhalos fekcso, kormanycsapagy, porlaszto , stb...
Szeretem kihivasokat, a koros jarmuveket, nem zavarnak a dolgok amik izomerot is igenyelnek...ide ehhez szukseg is van ra...ott lebegett mindig , hogyha lefullad, akkor van hogy felorat rugdosva sem indul el. Aztan gyertyacserevel, vagy csak ugy meg elso rugasra indul. Ebben meg igy 30 ekm kornyeken eleg jo a kompresszio, csak teljes testsullyal rugorva indul... Volt hogy boltozes utan kivetkoztem , mert szakadt rolam a viz...persze ilyenkor akar uj karomkodadokat talasz ki, hogy be ismeteld magad. Alacsony forfulatot nem szereti, van feljebb is tartomany ami elviselhetetlen, es zsibbaszt is hosszutavon. Ugyan parszor kiforgattam autopalya , de annyira gyenge a futomu, hogy az aszfaltozas talalkozan, ahogy savot valtottam, majdnem az lett az utolso is egyben...80-100- al el lehet poroszkalni vele varoson kivul. Varosban kuzdelem, mert elmelgszik az olaj es ragaf a valto, mivel alacsony fordulaton nem tudsz menni vele igy forgatod... Hamar eljon a pillanat.
Sokszor szivatott meg, annak ellenere, hogy minden kivansagat lestem, de megis kellemes kalandnak tunnek. Es bizony doborodik az ember mellkasa a sok elkenyelmesedet ember között mikor ezzel a tiszta fém jarmuvel gyujti a km- ket.
Azert tettem le par eve, mert elszaladt az aruk. Mar 4-5000€ is kifizetnek a jo alapotu darabokert. Es sajnaltam volna osszebaszni rovidtavon ,munkabajarasra. Beallitottam helyette egy xs 400- as yamahat. Meg nem volt helyem se , a melygarazsban igy is a beallomba 2 motor meg egy auto all. Az utcan meg nem tarolok motort...
Szoval pont olyan, mint amilyennek kinez. Nem iger semmivel sem kevesebbet se tobbet. Egy biztos, puhapocsoknek nem valo...strandpapucsbam szinten mem lehet vezetni ( berugni)...
sziasztok, a flotta bővítésen gondolkozom. Nagyon tetszik az sr 500, 1 henger, klasszikus kinézet, amolyan jó kis csavargós motor, amivel akár murva-földönfutó is el lehet menni egy -egy szép helyig, szép kilátásért. De a lényeg az, hogy lehet vele elhagyott vidéki utakon 60-70 km tempóval közlekedni. de ha kell a forgalom tempóját bírja máshol is. Szóval értitek.....
Kicsit az önindító hiánya miatt érzek tanácstalanságot. Még a vadonatúj sr 400 kapcsán is sok újságíró ír az indítási nehézségekről. Gondolom a régebbi modelleknél ez hatványozottabb.
pro, világ szerte elterjedt, népszerű motor, nem lehet mindenki megvezetve....
kontra, jó pár video a neten ahol nem tudják inditani, publicista vélemények....
Szerintetek?
Létezik belöle fojtott változat aminek más a gyújtásmodulja (is?), de ez elvileg a 80 Km/órát tudja. Ilyenem még talán nekem is van sr 125 lomjaim között....
Ha van, akkor itt.
De tipustàrsèt is megnèzheted, tùl nagy különbsèg nincs.
A làmpafejbe vannak a csatlakozòk. A kormànyròl a kapcsolok kabelei itt csatlakoznak... igazàbòl ha èrtesz hozzà nem kell hozzà kapcsolàsi rajz... egy szaladàs teszterrel pillanatok alatt ki lehet csengetni.
De mindenk kenyesztetes ellenere, ha rosszul allnak a csillagok, en aki barmilyen motort el tudok inditani, meg dugattyu nelkul is , volt hogy bealltam tankolni, es ott rohadtam egy orat, mire megint langra gyult...akkor egy uj gyertya oldotta meg a kinlodast...volt hogy kitamasztott a dekompresszor egy picit, volt hogy be kelett csiszolni a szelepeket...az enyem 86- is vagy 85-os. Ebben az eletkorban mar minden motor foglalkozos...ennek annyi az elonye, hogy konnyebb megtippelni, melyik porlasztok dugult el, melyik henger nem gyujt...nincs szinkron... Csak egyet kell felujitani mindenbol...
Es akarhogy is a motor Meg a 70- es évek kozepen tervesztek es keztek gyartani. Tul sok mindent nem modositottak rajta...
Annyi erdekesseg, hogy az elso gazdija egy kb 150 cm " akacsony" csaj volt...
Szeretem kihivasokat, a koros jarmuveket, nem zavarnak a dolgok amik izomerot is igenyelnek...ide ehhez szukseg is van ra...ott lebegett mindig , hogyha lefullad, akkor van hogy felorat rugdosva sem indul el. Aztan gyertyacserevel, vagy csak ugy meg elso rugasra indul. Ebben meg igy 30 ekm kornyeken eleg jo a kompresszio, csak teljes testsullyal rugorva indul... Volt hogy boltozes utan kivetkoztem , mert szakadt rolam a viz...persze ilyenkor akar uj karomkodadokat talasz ki, hogy be ismeteld magad. Alacsony forfulatot nem szereti, van feljebb is tartomany ami elviselhetetlen, es zsibbaszt is hosszutavon. Ugyan parszor kiforgattam autopalya , de annyira gyenge a futomu, hogy az aszfaltozas talalkozan, ahogy savot valtottam, majdnem az lett az utolso is egyben...80-100- al el lehet poroszkalni vele varoson kivul. Varosban kuzdelem, mert elmelgszik az olaj es ragaf a valto, mivel alacsony fordulaton nem tudsz menni vele igy forgatod... Hamar eljon a pillanat.
Sokszor szivatott meg, annak ellenere, hogy minden kivansagat lestem, de megis kellemes kalandnak tunnek. Es bizony doborodik az ember mellkasa a sok elkenyelmesedet ember között mikor ezzel a tiszta fém jarmuvel gyujti a km- ket.
Azert tettem le par eve, mert elszaladt az aruk. Mar 4-5000€ is kifizetnek a jo alapotu darabokert. Es sajnaltam volna osszebaszni rovidtavon ,munkabajarasra. Beallitottam helyette egy xs 400- as yamahat. Meg nem volt helyem se , a melygarazsban igy is a beallomba 2 motor meg egy auto all. Az utcan meg nem tarolok motort...
Szoval pont olyan, mint amilyennek kinez. Nem iger semmivel sem kevesebbet se tobbet. Egy biztos, puhapocsoknek nem valo...strandpapucsbam szinten mem lehet vezetni ( berugni)...
Kicsit az önindító hiánya miatt érzek tanácstalanságot. Még a vadonatúj sr 400 kapcsán is sok újságíró ír az indítási nehézségekről. Gondolom a régebbi modelleknél ez hatványozottabb.
pro, világ szerte elterjedt, népszerű motor, nem lehet mindenki megvezetve....
kontra, jó pár video a neten ahol nem tudják inditani, publicista vélemények....
Szerintetek?
Eladó egy Yamaha SR125 papírok nélkül.
96-os évjárat,tökéletes blokk.
Műanyag oldaldekli is van hozzá.
06203110250
Ára 150ezer Ft.
Yamaha SR125 alkatrészek eladók.
20/3110250