Nekem még a régi szép időkben kezdődött a YAMAHA imádatom. Az FZR-ek voltak a nagy kedvenceim. A YAMAHA paláttáról TZR és XT tudhattam a magaménak. Közben volt más bringám is, de ez olyan, mint a csajozás. Azért, mert a szökéket szereted, attól még becsúszik egy két vörös, és fekete is. Szóval nekem nem egyenes ágon jött az R6. Kis kalandozások, ismerkedések és ide jutottam. Mint ahogy mindenki mondja: "ha minden jól megy" jövőre összejön az R6-om.
Sziasztok srácok.Hát én tápos Pesti vagyok,de azért remélem húzunk egy keményet majd a ringen.A telet meg azért írtam mert szerintem is undoritó.Kiváncsi voltam milyen lavinát inditok el ezzel Nightrun rá is harapott.Egyébként már itt van a kicsike csak a hitelen mullik megkapom vagy nemkapom.Hogy fogok aludni 3 napig azt még nem tudon.
Hi Nghtrun.
Én is veszek tavasszal egy R6-ot, most GSXR600-am van. Ha minden jól megy, akkor egy 2003-as injektorossat. Ha meg nem megy jól, akkor supermoto lesz.
Egyébként én mosonmagyaróvári vagyok, néhány győri cimborával járunk a Pannónia-Ringre. Remélem te is jössz majd.
Bye.
Mivel senki nem ír ide semmit, ezért én úgy gondoltam, hogy írok pár sort, hogy ez a topic rendesen beinduljon! Nálatok hogyan kezdődött a Yamaha iránti szeretet? Én Dunakilitin voltam még gimnázium elsőben motoros találkozón, és egy összeidmerkedtünk egy-két taggal, akik tulajdonába tartozott egy R1, és 2 db R6. Mocskosul feszítettek rajta ám! Én is azt tettem volna a helyükben, ha akkor lett volna ilyen motorom. Aztán két nap hulla részegség, és könyörgés után elvittek egy körre engem, és egy barátomat. Mentek, ami a csövön kifért!! Aztán remegő lábbakkal szálltam le 15 perc halálfélelem után a motorról, az adrenalinszintem az eget verdeste, hihetetlen jó érzés volt, örökre megmarad bennem. Azóta megy ez a szerelem, és csak erősödött, mikor megláttam a 2005-s modellt. Gyönyörű, megbízható, villámgyors, csak egy kicsit drága. De megéri. Nekem meg!!
Ja, így befejezésnek annyit, hogy nem tudja valaki a Görbicz Anita e-mail címét? (Én is győri vagyok, és szeretnék vele csetülni!! ) Szóval érted! Na legyetek jók, meg ilyenek!
Hát akkor simán veheted részletre, ha engem kérdezel! Én is részletre fogom venni, ezt este megálmodtam. Csak volt valami gáz az álmoban, mert a moci automata váltós volt! (Vagy létezik olyan R6-os, ami egyesben megy 260-at? Én nem tudok róla! Mindegy... ) De miért ékjen a tél? Olyan hideg van, meg hó, meg jég, meg csúszik, meg télikabát, meg karácsony, meg nátha, meg kötött sapka, meg radiátor ezerrel, meg nincs sátorozás, meg nincs fesztivál, meg izé. Szóval érted!! Na nem baj, lesz rosszabb is még, asszem. Hát ellépek egy kicsit sörözgetni, idén már nem kell melóznom. Este meg megyek bulizni, oszt felcsípek valami nénit, és leitatom magam. (Majd ő fizet ) Na csokoládésmákoslecsóssárgarépatortafagyit! (Mindenkinek!!)
Arra gondoltam, hogy kamatokkal is megéri részletre venni, mert ha az inflációt is beleszámoljuk, akkor nem is olyan sok a kamat, sőt mondhatnám, hogy így még olcsóbban is ki tudunk jönni az egészből. (A kamat csak, ha jól számoltam, akkor 10-15%, az infláció meg ~10 %. De évente! Vágod? Ezek szerint jobban jössz ki, ha részletre veszed a vasat. Csak ennyit akartam.Ja, és igazad van, egykerekezni, meg művészkedni tényleg jobb, mint a bejáratás. Na csőtészta!
Szia.Én ugy gondoltam,hogy soha nem fogok részletre venni semmit.De hát ugye soha ne mond,hogy soha.Tehát részletre fogom venni az R6-ost.
Tisztelt Nightrun így legalább nem kell kifizetni egyben és még épitkezni is marad a malac alján.De b....meg így kell kamatot fizetni ami nem kevés.Pozitívuma ,hogy 2005 a motorozás éve lessz.A bejáratásnál már csak egykerék,pályanap és a szerpentin a királyabb.Én a helyedben várnék is meg nem is. Idén még nincs regisztrácios díj.Viszont ha jövöre veszed + 110000 Ft.Én idénre döntöttem már nagyon várom. Ha zsír R6 mellet döntessz az nem zsákbamacska.
Tisztelt Urak ha jókedvre vágytok ne nézzetek ki az ablakon.
Ugy tudom dec.31. motorostalálkozó.Csak legyen +10 C.
Elkezdődött egy újabb hét, egyre közelebb a karácsony! Hát mit vegyek én nektek ajándékba? És a családtagjaimnak? Ez de gáz!
Valaki írta itt a fórumon, hogy van eladó R6-a. Oszt mennyiért? Meg mi van rajta? (A kerekeken kívül ?) 2003-as? Jó lenne, de egyre inkább hajlok arra, hogy megvárom a nyarat, és akkor már tudok venni egy teljesen zsír új vasat, amit nekem kell bejáratnom. A bejáratás meg a legjobb dolog a motorvásárlásban, amikor érzed az erőt alattad, de még nem húzhatod neki, alig várod már, hogy végre pörgesd a motort, de még nem lehet. Előbb meg kell szelidíteni alattad a lovakat, egy ménesbe terelni, és uralkodni felettük. Ez az élmény felér mindennel nálam, és már nagyon régen járattam be új motort, de nem bírom már sokáig. Kell valami új az életembe. Há mingyá' megőrülök! Hogy én mennyire utálom a telet! Egy kicsit, mitha elkalandoztam volna, nem? Hoppá... Szóval arra a döntésre jutottam, hogy még várok, várok, várok... Csak azt nem vágom, hogy a gépet részletre vegyem-e, vagy még gyűjtsek egy kicsit többet? Na ezzel kapcsolatban várom a véleményeteket ide a topicba. Bocsánat, ha egy kissé hosszú voltam, néha annyira nem kell melóznom a számítógép mellett, hogy hihetetlen. Menjek gyárba dolgozni, mi? Ott nem unatkoznék, az tuti. (De nem is keresnék ennyit még 3 műszakban sem... ) Na majd jelentkezem. Csőgáz!!!
Köszi az észrevételt. Én sajnos nem tudok köridővel szolgálni Neked, mert én idén inkább tapasztalat szerzés céljából mentem ki a Ringre, de majd jövöre.
A /60-as gumival kapcsolatban (ráadásul Michelin Pilot) nekem azt mondták, hogy vigyázzak vele, mert csúszós a kicsike . Ezért nem is nagyon mertem döntögetni a gépet ráadásul nem akartam megkockáztatni egy sódárágyat sem. De majdnem sikerült. Nekem a dunlup D208 GPA-t ajánlották. Majd meglátjuk, még nem döntöttem el milyet rakok fel jövöre, de előtte le kéne koptatnom a Michelin-t . Még nem alakítottam a gépen full gyári, majd talán tavasszal. Már alig várom, hogy tavasz legyen és húzhassuk a gázt a Ringen .
Lenne egy "hülye" kérdésem.
Meg tudná valaki mondani, hogy mivel jobb a fordított teleszkópvilla, mint a hagyományos
Jobbnak kell lennie, ha már legtöbb moci gyárilag úgy jön ki. Lásd 2005 R6.
Köszi
Hi yzfr6!
gratula a géphez! Az enyém '03-as ,a /60 as gumiról csak annyit,hogy nekem is az van hatul meg 190es még az előző tulaj gumizta igy fel,a nemnormális mindegy semmi gond nincs a /60as gumival pedig egypár pályanapot lekarcoltam vele /amúgy csak utcai metzeller./ a szezon végére már kicsit csúsztak de fullra kontrollálhato maradt legjobb időm a h.ringen 2:11 volt és csak kormánytelo meg egy nyitott dob van rajta jövöre metzeller normálméret pályagumit dobok rá és irány a ring,remélem össsze futunk egy kis eszmecserére üdv
Végignéztem a google-ban az összes magyar Yamaha-s oldalt, de egy gramm clubbról sem hallottam. Úgy néz ki, hogy a Yamaha motorokból még nincs elég az utakon, amit egyrészt sajnálok , másrészt örülök neki, hogy nem lett belőle tömegmotor. Egészen más egy YZF-t vezetni, mint egy másik hasonló kategóriás motort(GSX-R600,ZX-6R).Szerintem. Hát most hirtelen ennyi, aztán majd jövök.
Valaki nem tud egy 2004-es, vagy 2003-as évjáratú R6-ot baráti áron? Vagy ingyen!
A régit el tudom passzolni egész jó áron egy motorbontósnak, kicsit sajnálom is szegényt. Szal ha valaki tud, akkor írjon a ide a topicba.
Hát további szép napot uraim!
Én azon szerencsés emberek közé tartozom akinek van egy R6-osa. Idén májusától tudhatom magaménak a zsír új ’04-es R6-osom. "Kék villám"
Ezúton is enged meg kissanci, hogy gratuláljak hozzá. Használd egészséggel. Hidd el nekem (tapasztalatból beszélek) nagy örömödet fogod benne lelni.
Szerintem, minden elfogultság nélkül mondhatom, hogy minden tekintetben egy nagyon jól összerakott motor. A nyáron volt alkalmam a ringen is kipróbálni, hát nem volt semmi. A gumik miatt nem nagyon mertem húzni neki, mert gyárilag egy Michelin Pilot Sport gumival jött ki ráadásul elöl /60-as. Majd jövőre beújítok egy jobb gumit a pályára.
Én személy szerint nem tudok R6 klubról, de ha van, vagy lesz szívesen belépnék. Ezt csak úgy az illetékeseknek üzenném.
Én dobom meg saját magam egy R6-al, sajnos nem a jézuska hozza.Különben meg nem karácsony hanem szülinap. A téli motorozással meg igazad van(TAPADÁS 0).
Te csak úgy kapsz egy Yamaha YZF R6-ot? Karácsonyra?Vagy mi? Én is örülnék neki, ha megdobnának egy 2005-ös modellel. Nekem 1998-as, első kiadású van, ezt is törötten vettem,még két éve.Sok sikert a motorozáshoz,bár télen nem túl okos dolog (tapasztalatból mondom)
Köszi geri az infot, én is így gondoltam, hogy a 126 LE csak főtengelyen van. Nekem bőven elég.
Na pá!!!
???
Nálam is az R6 a favorit.
Ha fékpadon méred -hátsókeréken- (és nem szorzod föl mindenféle állandóval, hogy megkapd a főtengelyen az értékét), nem csak a légbeömlő miatt "veszít" a lóerőből, nagyon sokat levesz a lánc az olaj .... stb. Egy fasza utcai hatszázas jó esetben ~110le keréken. Egy frankó versenygép ~125le, egy vb-s paripa .... azt a fene sem tudaj, de tuti 135le fölött van.
Most néztem meg a Yamaha honlapját, és valóban "csak" 126 LE. Remélem azért nem haragszol rám,nem akartam senkinek rosszat! Csak úgy emlékeztem, de ezek szerint már egy kicsit szelektív a memóriám. Szóval mégegyszer bocsi, meg elnézést!
Nekem még a régi szép időkben kezdődött a YAMAHA imádatom. Az FZR-ek voltak a nagy kedvenceim. A YAMAHA paláttáról TZR és XT tudhattam a magaménak. Közben volt más bringám is, de ez olyan, mint a csajozás. Azért, mert a szökéket szereted, attól még becsúszik egy két vörös, és fekete is. Szóval nekem nem egyenes ágon jött az R6. Kis kalandozások, ismerkedések és ide jutottam. Mint ahogy mindenki mondja: "ha minden jól megy" jövőre összejön az R6-om.
Üdv! Tomek