Sziasztok.
Nekem 2003-as r1 van,valós 36000 km-el.Egyik jó barátomtól vettem a motort,ő vette 5200 km-el banki lefoglalt motorként. Ő 8 évig használta tényleg csak ilyen nagyon hetvegi motorozásra,idén nyaron vettem át tőle 32500 km-el. Nagyon megbecsült motor,nagyon szeretem. Csak ennyit akartam. Széles utat mindenkinek.
Sziasztok,
Eladó szép állapotú Arrow sportdob párom titán összekötőkkel és közösítővel 2004-2006 közötti R1-re. E legal dobok (db killer nincs), minden tartozékkal a felszereléshez csak fel kell csavarozni. Külön van egy összekötőm is, elvileg így a 2007-2008-as modellre is passzol de ezt nem tudtam kipróbálni motor hiányában. Ára 85e Ft, külön az összekötő 07-08-ra 10e Ft. Érd. 30/kilenckilencöt 0 910 es számon.
Volt 2 db. R1-em is ebből az évjáratból, talán most lesz a 3.-----
Egyiknek se csörgött a kuplungja.....egyik ugye 30 párezerig volt nálam a másik 50 párezerrel állt tovább.
A generátor fesszab kombóval viszont becoptam a második motorkánál, de mint kiderült valaki már mókolta a geerátort csak nem hozzáértően.
Megcsináltattam, aztán úgy adtam tovább, hogy jó volt.
Ezen kívül rendívül megbízható motor. Én nagyon szeretem. Van benne elég erő, ehhez képest nem fogyaszt sokat....képes 4.2 lityivel elporoszkálni 90-100-as túratempóban...2 személlyel csomagokkal. Persze benyeli a 10-et is ha meghajtod a ringen. Nyilván csukló függő.
Remélem sikerül egy probléma mentes példányt kifogni :)
A km csak azért zavaró, mert nehéz eladni 100.000 km-el....pedig hát mindben annyi van.....amelyik hasonló korú......csak önámítás benyalni a 30.000 km-t....
A valóság az, hogy a motor életkorát szorozd be 6000-el és kb. mindbe annyi van átlagban.
Csak hát jó magyar szokás szerint megy a tekerés és az óracsere. És mindenki a 30.000-et futott 20 éves motorokhoz van szokva.
Az első R1-emet eladtam valós 30 pár ezer km-el....akkor volt 6 éves és én nem mentem sokat....
Aki tőlem megvette az is tolt bele egy 15.000-et, majd meghirdette a motort 15.000 km-el....
Egy darabig követtem a szememmel mert feltünt a hirdetések közt 2-3 alkalommal rommá törték....legutóbb azt hiszem 2 éve láttam meghirdetve 45.000 km-el....és 4 tulajjal később.
Szegényben biztosan 100.000 km felett volt a km.
Szerintem a km nem számít.
Ha jó gazdái voltak, az úgyis látszik a motoron, az ellenkezője szintén.
A 2004-es R6-omat úgy adtam el 70 ezer km-el, hogy gyári értéken belül voltak a nyomások a hengerekben.
Egyedül a kosár zörgött kicsit, de az köztudott tény, hogy a Yamaha gyerekbetegsége...:)
Zörög az RN09-emben is, amiben 41 ezer km van, amit vagy elhiszek, vagy nem.:)
A piros R1-et én is néztem,mert szerintem nagyon szép állapotú képek alapján, de aztán Kunmadarasról vettem meg egy 2002-est.
Sok sikert!
Üdv !
Nekem nem.Csak meglepődtem:
83000 Km ??
Rn12 van nekem 30000-el de már most kezdek félni,hogy soknak számít.
Ezek ennyit elmennek ,vagy ilyenkor már újjított motor?
Egyébként ugyanitt vennék rá bukógombát(gyárit).
2002-2003 R1-et akarok venni megint :D aztán jó lenne egy nem agyonbaxott példányt kidfogni. Pár nem gyári matrica beléfér már ennyi idősen ha műszakilag rendben van.
Köszi, Blasko guglis ötlete meghozta a sikert :) Nem gondoltam, hogy bejön, az utóbbi pár évben így csak valami hitvány lapozgatós oldalt találtam. :) '98-ast találtam, 418 oldalas :D
Sziasztok. '99-es R1-hez keresek letölthető formában service manualt angol vagy francia (magyar?) nyelven elsősorban, de olasz, német vagy spanyol is megteszi :) Elsősorban a képeken látható csatlakozók eredeti rendeltetését szeretném kinyomozni, ha valaki tudja, szívesen venném az infót, de szervíz kézikönyvet ettől függetlenül is szeretnék. Köszi előre is.
szia én Motul 7100 10w40 használok már 2 éve és szerintem elég jó olaj,előtte repsolt használtam de azt kawasakiba tettem,a yamahába már nem volt jó mert a váltóm kemény lett tőle.
Nem Mohácsról vetted?
Nekem 2003-as r1 van,valós 36000 km-el.Egyik jó barátomtól vettem a motort,ő vette 5200 km-el banki lefoglalt motorként. Ő 8 évig használta tényleg csak ilyen nagyon hetvegi motorozásra,idén nyaron vettem át tőle 32500 km-el. Nagyon megbecsült motor,nagyon szeretem. Csak ennyit akartam. Széles utat mindenkinek.
Eladó szép állapotú Arrow sportdob párom titán összekötőkkel és közösítővel 2004-2006 közötti R1-re. E legal dobok (db killer nincs), minden tartozékkal a felszereléshez csak fel kell csavarozni. Külön van egy összekötőm is, elvileg így a 2007-2008-as modellre is passzol de ezt nem tudtam kipróbálni motor hiányában. Ára 85e Ft, külön az összekötő 07-08-ra 10e Ft. Érd. 30/kilenckilencöt 0 910 es számon.
A pirosat megnézném,ha most kellene..
A tekergők pedig remélem,kifognak egy hasonló motort és sírva fakadnak minél hamarabb.
Egyiknek se csörgött a kuplungja.....egyik ugye 30 párezerig volt nálam a másik 50 párezerrel állt tovább.
A generátor fesszab kombóval viszont becoptam a második motorkánál, de mint kiderült valaki már mókolta a geerátort csak nem hozzáértően.
Megcsináltattam, aztán úgy adtam tovább, hogy jó volt.
Ezen kívül rendívül megbízható motor. Én nagyon szeretem. Van benne elég erő, ehhez képest nem fogyaszt sokat....képes 4.2 lityivel elporoszkálni 90-100-as túratempóban...2 személlyel csomagokkal. Persze benyeli a 10-et is ha meghajtod a ringen. Nyilván csukló függő.
Remélem sikerül egy probléma mentes példányt kifogni :)
A km csak azért zavaró, mert nehéz eladni 100.000 km-el....pedig hát mindben annyi van.....amelyik hasonló korú......csak önámítás benyalni a 30.000 km-t....
Csak hát jó magyar szokás szerint megy a tekerés és az óracsere. És mindenki a 30.000-et futott 20 éves motorokhoz van szokva.
Az első R1-emet eladtam valós 30 pár ezer km-el....akkor volt 6 éves és én nem mentem sokat....
Aki tőlem megvette az is tolt bele egy 15.000-et, majd meghirdette a motort 15.000 km-el....
Egy darabig követtem a szememmel mert feltünt a hirdetések közt 2-3 alkalommal rommá törték....legutóbb azt hiszem 2 éve láttam meghirdetve 45.000 km-el....és 4 tulajjal később.
Szegényben biztosan 100.000 km felett volt a km.
Ha jó gazdái voltak, az úgyis látszik a motoron, az ellenkezője szintén.
A 2004-es R6-omat úgy adtam el 70 ezer km-el, hogy gyári értéken belül voltak a nyomások a hengerekben.
Egyedül a kosár zörgött kicsit, de az köztudott tény, hogy a Yamaha gyerekbetegsége...:)
Zörög az RN09-emben is, amiben 41 ezer km van, amit vagy elhiszek, vagy nem.:)
A piros R1-et én is néztem,mert szerintem nagyon szép állapotú képek alapján, de aztán Kunmadarasról vettem meg egy 2002-est.
Sok sikert!
Nekem nem.Csak meglepődtem:
83000 Km ??
Rn12 van nekem 30000-el de már most kezdek félni,hogy soknak számít.
Ezek ennyit elmennek ,vagy ilyenkor már újjított motor?
Egyébként ugyanitt vennék rá bukógombát(gyárit).
Ismerős valakinek ez a két motor esetleg?
https://www.kepesmotor.hu/yama...
https://www.kepesmotor.hu/yama...
2002-2003 R1-et akarok venni megint :D aztán jó lenne egy nem agyonbaxott példányt kidfogni. Pár nem gyári matrica beléfér már ennyi idősen ha műszakilag rendben van.
Köszi a segítséget előre is :)
Mert azt erezheted a valtason.
De ne markakkal peldalozzunk, mert egy markanak van sok fele olaja, sokfele arsavban, minosegben.