Féktisztító drága móka erre - meg nem is jó. Mire feloldaná a rákövült retket, már el is párolog Nekem tuti recept benzin-gázolaj 1:1, tál és erős szőrű ecset. 500 Ft-ból patika tiszta lesz, és a maradék még el is ég a kazánban A munkadarab a végén kap egy kis forró ultrás vizet, és olyan lesz, mintha a boltból jött volna.
Egyszer a nővérem, azt mondta tett ellene a Gyula néni valamit (akkor még nem volt átműtve) , olyat levettem neki, összeesett.... később kiderült, nem volt igaz.... mondom a tesomnak, megüttettél velem egy embert baszod.... válasz: nem baj, megérdemelte
Köszönöm a fáradozásotokat, azt hiszem, akkor hagyom a fenébe az egészet. Nem hiányolok egy forrasztópáka fűtést a fesszab. körül! De , ha szép idő, és kedvem is lesz, megnézem mit is érzek forrósodni a fesszab. környékén! És csak azért, mert nem tudom elképzelni a Honda-ról hogy a fesszabot elfűtögetősre készítették volna! DE, "Tévedni emberi dolog , mondta a sün, és lemászott a győkér-keféről" !
A sönt típusú szabályzók - ez van majdnem minden "régebbi" motorban - söntszabályzós.
A felesleget elfűti, a felesleg a termelt teljesítmény és az elhasznált teljesítmény különbsége. Ha ledesre cserélsz, többet kell elfűtenie, tehát jó esetben megfő, megdögölődik.
Megoldás: veszel MOS-FET szabályzósat. Ha Shidengenben gondolkodsz, az sok tízezer, de én Ebay-os eredeti kínai MOS-FET-est vettem olyan 7 ezer környékén.
Tökéletesen működik
Ha meg próbálkozik, garantálom, hogy nálam utoljára
Jók a hozzászólások is
A sok birka pesti...
A felesleget elfűti, a felesleg a termelt teljesítmény és az elhasznált teljesítmény különbsége. Ha ledesre cserélsz, többet kell elfűtenie, tehát jó esetben megfő, megdögölődik.
Megoldás: veszel MOS-FET szabályzósat. Ha Shidengenben gondolkodsz, az sok tízezer, de én Ebay-os eredeti kínai MOS-FET-est vettem olyan 7 ezer környékén.
Tökéletesen működik