Ditech-es Sr-ek átalakításáról olvastam már többször is, hát azok se voltak egyszerű esetek. Egy számítógép vezérelt motort visszabutítani karburátorosra és úgy működésre bírni nem könnyű dolog. Elismerésem ha stabilan működni fog nálad.
Ahh a vége felé tartok,ha uncsizok mondjuk este 9 kor leballagok és mütymörgok rajta egy két órát.
Mostmár van legalább műszerfal világítás,hőmérő stb,lecsekkolom hogy van e gyújtás,adok benzint neki és rá kell jönnöm mi van az önindító relevel.
De sok munka minden szálat vegigbogaraszni multimeterrel.
A ditekk kabelkoteg volt a legrosszabb,egy hónap ráment mire átnéztem és egy NRG kötetet raigazitottam egy SR vazra.
Ez negyedennyi tyukbel.
Rohadt bonyolult az előélete.
Alapból egy bontoban kukazott purejet blokk volt amit egy ditekk vazba hekkeltem bele.Aprilia.
De egy csavarral metrakit karbis főtengely,vevő replika aluhenger meg egy asszem 21-es járni.
Mindezt ditekk elektronika átalakítoval.Ment mint a mérgezett egér majd 100 át GPS el mérve,de mint minden ilyen közúton elég stresszes volt vezetni.Ja és annyit evett mint egy ruszki tank.
Így szanaltam. És vettem az sv-t.
A henger karbi meg sokmindent eladásra került a blokk nem,és a bontoban volt rajta egy tök jó állapotú várok 50 és henger stb.
Fillérekért hebrakoltam egy lelakott NRG elejét vázzal szar idomokkal hiányosan,abba simán beleillesztettem még két éve és hat rá kellett jönni hogy a purejet pont annyira más hogy az eladott malossi elektronika átalakító nélkül nem jó a dolog.Par alkatresszel egy primitív akkus gyújtani jutottam,ment is kiporgott,jó hangja volt de gyenge lett.
Bevagtam egyevre a fataroloba.
Mivel idén nem sok dolgom volt,kell a hely az angolt eladtam a Honda megy bár asse egy álom motor kell valami amivel szarakodok.
Elohalasztam bokkfeleket cseréltem és normális gyujtast raktam rá.
Hiányzott a kabelkoteg alaplap felőli része azt ujracsinaltam.
A gyújtáskapcsoló viszont olyan szinten más mint az Aprilia hogy vettem egy bontott egységet.
Itt tartok.
Nem.
A gyújtáskapcsoló kicseszett velem.
De a műszerfal már áram alatt van.
Az egészet maradék alkatrészbol és huzalkotegelobol rakom össze.
És gyanítom hogy mert erőtlen.Bar meg dunsztom sincs hogy oldom meg.
Kevés időből gazdálkodok.Csak apránként jutok hozzá.
El kellett mennem Zalaegerszegre, motorral mentem, és az úton jövet-menet egészen sok motorossal találkoztam ! Úgy látszik vannak akik a motorozást nem csak elméleti -síkon végzik !
Borsodi vagyok így mikor Irma megtudta meggondolta magát. Visszavett az arcából és nem is jött erre. Elsunnyogott Tampa és Orlandó között míg úgy volt volt hogy Saint Pete lesz az áldozat de én itt vagyok. Köszi kérdésetek. Dolgozunk 1000-rel.
Mostmár van legalább műszerfal világítás,hőmérő stb,lecsekkolom hogy van e gyújtás,adok benzint neki és rá kell jönnöm mi van az önindító relevel.
De sok munka minden szálat vegigbogaraszni multimeterrel.
A ditekk kabelkoteg volt a legrosszabb,egy hónap ráment mire átnéztem és egy NRG kötetet raigazitottam egy SR vazra.
Ez negyedennyi tyukbel.
Alapból egy bontoban kukazott purejet blokk volt amit egy ditekk vazba hekkeltem bele.Aprilia.
De egy csavarral metrakit karbis főtengely,vevő replika aluhenger meg egy asszem 21-es járni.
Mindezt ditekk elektronika átalakítoval.Ment mint a mérgezett egér majd 100 át GPS el mérve,de mint minden ilyen közúton elég stresszes volt vezetni.Ja és annyit evett mint egy ruszki tank.
Így szanaltam. És vettem az sv-t.
A henger karbi meg sokmindent eladásra került a blokk nem,és a bontoban volt rajta egy tök jó állapotú várok 50 és henger stb.
Fillérekért hebrakoltam egy lelakott NRG elejét vázzal szar idomokkal hiányosan,abba simán beleillesztettem még két éve és hat rá kellett jönni hogy a purejet pont annyira más hogy az eladott malossi elektronika átalakító nélkül nem jó a dolog.Par alkatresszel egy primitív akkus gyújtani jutottam,ment is kiporgott,jó hangja volt de gyenge lett.
Bevagtam egyevre a fataroloba.
Mivel idén nem sok dolgom volt,kell a hely az angolt eladtam a Honda megy bár asse egy álom motor kell valami amivel szarakodok.
Elohalasztam bokkfeleket cseréltem és normális gyujtast raktam rá.
Hiányzott a kabelkoteg alaplap felőli része azt ujracsinaltam.
A gyújtáskapcsoló viszont olyan szinten más mint az Aprilia hogy vettem egy bontott egységet.
Itt tartok.
A gyújtáskapcsoló kicseszett velem.
De a műszerfal már áram alatt van.
Az egészet maradék alkatrészbol és huzalkotegelobol rakom össze.
És gyanítom hogy mert erőtlen.Bar meg dunsztom sincs hogy oldom meg.
Kevés időből gazdálkodok.Csak apránként jutok hozzá.