Nagyon biztatóak a jótállási feltételek a kínai 300-as robogónál, bakker!
A variátor meg a kuplung akár ÖTSZÁZ km alatt tönkre mehet, és nem garanciális probléma! Szinte vágyom erre a gépre másfél milláért! 😂
Nekem erre is gond volna felülni a rossz derekammal, ahogy még a csoffadt kis GS-re is problémát okoz sokszor. Ezért kellene robesz, nem azért mert nem szeretek váltogatni. Mert hogy szeretek.
Lehet, de minden új járgány kevesebbet fog tudni, mint ami a motor méretétől elvárható lenne.
Kínainál pláne. Gyengébb anyagfelhasználást így egyensúlyoznak. Ha abból az anyagból csinálnák, mint a japók, nem is ennyi lenne az ára.
Szerintem.
A más sokadszor emlegetett PCX125 robesz 2021-től (tehát az EURO5 bevezetése óta) fél lóerővel erősebb lett mint a 2020-as, EURO4-es modell, kisebb fogyasztás mellett. Igaz, a régi kétszelepes helyett most négyszelepes hengerfej van rajta, tehát nem csak a vezérlést programozták át.
MERT EURO5 normákat kell teljesítenie.
A teljesen Kawa er6 motorral szerelt CFMoto 650 is 56 lovas vagy mennyi, pedig a Kawánál az 72 lovas még.
Ha új motort veszel, ezzel ezért számoljál. Bármilyen új motort.
Ahhoz képest hogy 300-as, még 19LE-s sincsen. A 147 kg az teljesen száraz tömeg, feltöltve van az 160 is. Szóval max 10-zel mehet jobban mint a sokkal olcsóbb 125-ös PCX. Nem kívántam rá erre a Keeway-re....
Én elengedném azt, hogy csak azért kell nulla km-es robogó, hogy ne kelljen hozzányúlnod.
Ezt az energiát inkább arra fordítanám, hogy megbízhatót keressek. Aztán ha megvan, a különbözetből tegyél bele új szíjat, új fékbetétet, új folyadékot, új futóműgumit és használd így.
Hidd el, van olyan, aki tök megbízható motort ad el. Nézd meg az SR MAX 300-at, az egyik legnagyobb testű robogó, szerintem a legjobban kinéző is.
itt van pl a kedvenc robogóm:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/malaguti/password_250/malaguti_password_250-17632156
500 ezer zseton, ha kell rá venni új gumikat, új fékbetéteket, és új szíjat görgőt az nincs 200 ezer
A variátor meg a kuplung akár ÖTSZÁZ km alatt tönkre mehet, és nem garanciális probléma! Szinte vágyom erre a gépre másfél milláért! 😂
Kínainál pláne. Gyengébb anyagfelhasználást így egyensúlyoznak. Ha abból az anyagból csinálnák, mint a japók, nem is ennyi lenne az ára.
Szerintem.
A teljesen Kawa er6 motorral szerelt CFMoto 650 is 56 lovas vagy mennyi, pedig a Kawánál az 72 lovas még.
Ha új motort veszel, ezzel ezért számoljál. Bármilyen új motort.
http://youtu.be/umPW-FYBVu0
Ezt az energiát inkább arra fordítanám, hogy megbízhatót keressek. Aztán ha megvan, a különbözetből tegyél bele új szíjat, új fékbetétet, új folyadékot, új futóműgumit és használd így.
Hidd el, van olyan, aki tök megbízható motort ad el. Nézd meg az SR MAX 300-at, az egyik legnagyobb testű robogó, szerintem a legjobban kinéző is.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/malaguti/password_250/malaguti_password_250-17632156
500 ezer zseton, ha kell rá venni új gumikat, új fékbetéteket, és új szíjat görgőt az nincs 200 ezer
Ezen behugyoztam! 😂 😂 😂