Szia,
Pedig nem nagy ördöngösség. Akkor az indexek stimmelnek.
Egy-két kép nem lenne baj ám.
A vezetékek hátra: 1 test, egy állandó 12V, egy kapcsolt 12V. Ezeket kell kitalálni, h hogyan kell bekötni.
A testet valószínű jól kötötted be, már csak a másik 2 marad.
Kép a csatiról?
Hasznos utcán semmi. Cserébe jobban kopik a motorod, 1500km-enként lehet tisztítani, és a +1 lóerőt úgysem érzed meg ha nincs beállítva hozzá a motor. Semmi értelme utcára...
Sziasztok! Hayabusára vettem indexes ledes hátsó lámpát. Bekötési rajz nincs, és nem is találok. Egy csoki van rajta, azt át dugtam, a két index kábelt is bekötöttem. De maradt két vezeték, amit nem tudok hova kötni. Most világít és indexel, de féklámpa a hátsó fékre nincs, az elsőnél pedig elalszik teljesen. Esetleg vett valaki még hasonlót, van bekötési rajz hozzá esetleg? Köszönöm!
Sziasztok láttam egy pár oldalon ezt a PAIR rendszer lezáró kis fedelet amit a szelepdeklire kell felcsavarozni és ki iktatni azt a rendszert, na most az miért jó? Attól fog változni a motor teljesitménye vagy befolyásol az valamit?
Sziasztok! Yamaha yz144 re szeretnénk vásárolni Boyesen membránt de eggyenlőre tanácstalanok vagyokunk hogy megvegyük-e mert nem olcsó. A kérdésem hogy miben fog változni a motor teljesítmélye a gyárihoz képest, megéri beruházni ilyenre? Esetleg valakinek tapasztalat Vforce3-rol? Előrre is köszönöm a segítséget!
beszívja a port.
Jó esetben ha nem poros környezetben használtad, akkor túlélte
rosszabb esetben megeszi a gyűrűket a por.
a,múgy gyári légszűrővel is minimális finom por bekerül a motorba, de ezek nem okoznak kárt
SRAD 600-ra szép állapotú SCORPION dob 25.000ft,illetve majdnem új K&H légszűrő 10.000ft,posta ok,CSAK TELÓN KERESSETEK!!!!!!!!!!!30/259-05-47