Szia!
A csutkakormányt meg lehet oldani,mérd meg a villa átmérőjét(persze ott,ahol a kormány lesz) a Tuonón és az RSV-n,és ha egyenlő,akkor gond nélkül rá fog menni.Egyébként tudomásom szerint semmi különbség nincs e téren a két motor között.
A fejidom macerás.Ott,bár nem értek a két motorhoz,de szerintem mások a fejidom felfogatási pontjai,azt át kell hegeszteni.A Tuono fejidomját két "sínre" illeszted,az rsv,mivel sportgép,a fejidomnak egy külön váz van a motor vázához illesztve.valószínűleg azt kell eltávolítani,és feltenni a Tuono fejéhez szükséges "sínt".Ezeket az átalakításokat nem tudom mennyire díjazzák a műszakisok,úgyhogy ezt bízd szakemberre,aki az átalakítást műbizonylattal tudja igazolni. ( www.litterv.hu%2Fletoltes%2Faj..." title="http://www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0CFIQFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.litterv.hu%2Fletoltes%2Faj..." target="_blank">http://www.google.hu/url?sa=t&... )
Nem találtam a kérdéshez illő témát,így hát itt teszem fel:
Honda Varadero 125-ből maximum hány lóerőt lehet kifacsarni?
Minden megoldás érdekel(gondolom torkosabb karbi,direktszűrők,nyitott kipufogórendszer,nagyobb motor,ezeken kívül mit lehet még csinálni?)
Sziasztok lehet nem ide való a kérdés de hátha tudtok segíteni.Egy Aprilia tuonora szeretnék csutkakormányt és az rsv nek a fejidomját rátenni.Szerintetek összehozható?
Üdv mindenkinek van egy pár eladó cuccom pályázáshoz ha valakit érdekel valami írjon vagy hívjon és biztos megegyezünk
-Raptor dob
-köridőmérő
-Pc USB III
-pályaidomszett
-Versenylábtartók http://www.kepesmotor.hu/id
Segítséget szeretnék tőletek kérni!
Yamaha Raptor 660 2005-höz kellene nekem szélesített első lengőkar de nem a leültetős aszfaltra hanem a hagyományos murvára!
Úgy tudom van gyári is szélesítettben és érdekelne hol lehet találni vagy rendelni mert sehol sem találok csak nyomtávszélesítő pogácsát!Itt a mailom légyszi írjatok vmi javaslatot: hawer02@citromail.hu Előre is köszi!
Spiegler kormánykiemelő(22-es kormány volt benne)8e,mini index sárga izzó kell bele 1,5e,kawasaki zx6r 98-99évj pályafarokidom 10e,túrakormány 22-es 4e.Érd:zoli_motor@freemail.hu
Keresek verseny vagy midrace kipufogót.Legfőbképpen : DPRc21 ,c30/malossi MHR/yasuni c16,c20,c21 c30"R"/Polini evo 1 2 3,big evolution, for race 1 2 3/Top performance nardo/stage6 R1200,pro/Dopler S3r /Technigas NONE/SIP. De más is érdekel.
Árakat telefonon(06202152678)vagy kommentbe.Több darabot is vennék.
Sziasztok! segítséget szeretnék kérni! ETZ 18"-os tárcsafékes első kereket szeretnék átfűzni 21"-osra! tudna valaki segíteni, hogy milyen hosszúságú küllők kellenének hozzá?
Előre köszönöm a segítőknek!
Lehet nem jól írtam, de nekem akkor "hörgött le" mikor már benne volt a sport légszűrő, és nem kapott a több levegőhöz több üzemanyagot. A gyárival nekem sem volt ilyen probléma.
Tuningolásnál 3 dologra kell feltétlen figyelni:
Szívó oldalon üzemanyag + levegő
Kipufogásnál pedig a folytatlanság...vagy hogy mondjam :D
Annyi még a bandit korlátaival, hogy lehet belőle 130 lovas vadat faragni... :) egy főtengely csere a régi 1100as Gixerből...és már mehet is :P
Csak akkor elveszted azt a traktor nyomatékot amiért sokan szeretjük a Bandit! :)
Széles utat!
CSá Liu!
A légszűrő nekem gyári, nem hörög le hirtelen gázadásra. Viszont a dob nyitottá teszi a kipuf rendszert és ezért kellene normálisan beállítani a karbit. Így nincs fojtás benne és más a gázáramlás a kipuffban. Valószínű, hogy nekem ezért rendetlenkedik az alapjárat, mert elszegényedik a keverék. A mocit már yosival vettem így nem tudom, hogy mit módosítottak a karbiban, valószínűleg az alapjárati rendszert nem bántották. (majd szétszedem és akkor kiderül, addig csak találgatok) Nekem a fogyasztása ha pianínóba járok 5,0-5,5 liter, ha kenem neki akkor 7-9 liter. Egyébként tisztában vagyok a bandit korlátaival (nem akarok belőle 130 lovas gépet faragni), de mivel ez van, ezt próbálom igazítani magamhoz. Erre volt anyagi fedezet amikor vettem. Ja, engem nem bántottál meg és még egyszer köszönöm a segítséget. Ami eddig át lett alakítva: yosi dob, első-hátsó lánckerék (rövidebb végáttétel), elől fém fékcső, szélesebb kormány. Neked is szép estét.
üdv: ice
Semmi mást nem cseréltünk a karbiban, annyi volt, hogy kapott egy karbi szinkront.
Menetteljesítményre talán dinamikusabbnak érzem a gyorsulást, de a fúvókák igazából azért lettek lecserélve mert megkapta sport légszűrőt, és sok levegőt kapott az üzemanyaghoz, és "lehörgött" hirtelen gázadásra. Szóval a szerintem - bocs, ha megbántok valakit - de egy 98+ lóerős motornál nem lehet megérezni +2-3 lóerőt, értem ezalatt, hogy sokat hallani, olvasni, hogy "húúú bazz felraktam a sportdobot és 400 lóerővel lett több...", na mindegy, szóval szerintem nem fogod érezni, inkább el akarod hinni és ráfogod. :)
Fogyasztás: kb. 130as utazó, 2 személy 3 doboz, tanktáska
fúvóka csere előtt: 6.0 - 6.5, fúvóka csere után: 5.5 - 6.0 tehát lentebb ment, de természetesen csukló függő...
Nekem szerencsére nincs semmiféle gond az alapjárattal, 1-2 perc szivatóval jár mint a doxa...
Tavaly októberben motorozunk Erdélyben, kb. 5 fok ha volt... :P, de akkor sem volt semmi baj, szépen indult és járt rendesen.
Egyáltalán nem baj, hogy kérdezel, örülök, hogy ha segíthetek.
Bármi van kérdezz bátran.
Széles utat, és szép estét.
Kösz a gyors választ!
A karbiban semmi mást nem cseréltél csak a főfúvókákat, és nem állítottál semmi mást benne? Milyen változást hozott a fúvóka csere, gondolok a menetteljesítményre, fogyasztásra első sorban? A nyitott dob miatt nem kellett hozzányúlni a karbiban az alapjárati fuvókához? Mert az enyémen egy yosi dob van és csak full melegen bírja az alapjáratot el. Azt mondják a szakik, hogy az alapjárati fuvókát kellene eggyel nagyobbra cserélnem, csak ezért kérdezem? Amit linkeltél, azt már én is megcsináltam, de borzasztó rossz lett az alapjárat, nagyon sokáig kérte a szivatót és 10 C°alatt baromi nehezen indult el. Ezért inkább visszakötöttem.
Bocs, hogy kérdezek de engem is inkább az olcsóbb megoldás érdekelne a karbival kapcsolatban mert egy dynojet kitt 40000 ft, bár igaz, hogy nem csak 4 db. főfúvókát tartalmaz.
köszi.
üdv: ice
Természetesen nem titok, de meg fogsz döbbenni! :)
Szétszedtük a karbit és akkor láttuk meg, hogy a fúvókák amik benne vannak pontosan a gyári ETZ fúvókák... :)
Így hát bemásztam egy boltba ahol főleg régi (ETZ, Simson) motorokkal foglalkoznak és vettem 4db 130as fúvókát, talán ha jól emlékszem volt vagy 200 forint. :)
Amik még történtek vele:
Micron rendszer, másodlagos levegőztető kiszedése, PiperCross sportlégszűrő, egyel kisebb fogaskerék elöl, illetve ez: http://www.pbalu.hu/bandit/ban...
Remélem tudtam segíteni!
Széles utat mindenkinek!
Egyébként mikori évjáratúak?