Hát a kézzel hajlítgatós suzukidnál komolyabb gép, az csak olyan kis pálcikaemberkéknek kényelmes mint te na meg apámtól vettem, ő volt a második tulaj, az elsőnél meg végig vezetett szervízkönyves volt, nem mintha sokat használta volna.
Mindegy, én tudom milyen állapotban van, nem sok autót láttam ami 20 évesen nem rohadt még, de ez olyan, nekem tetszik, ha másnak nem azt meg leszarom, elvisz a-ból b-be olcsóbban mint sok új autó, a kinézete, meg az uj kényelmi elektronikai szarságok nem hiányoznak, motor után igy is maga a luxus netovábbja.
Ja nem 470 volt, jobban visszagondoltam, hanem 475
"Új" "kis" kedvencem "kicsit" tovább bírja itatás nélkül De 2-vel több keréken gurul mint a kawa
1.6 TD lomha egy jószág, de a 70 literes tankjával 1400km-et elmegy
Városban üres utcákon hasítani, nyelezni kettesben, pirosra melegíteni a leömlőket, utcai lámpák fénye között szlalomozni, aknafedőket meg szaggatott vonalakat kerülgetni, lámpától pengetni lámpáig, külső sávban előzni, kocsikba nézni be menet közben... kuplungra gázt húzni ha csajok állnak a megállókban. Kóborolni a semmibe
Mikor láttad? nyáron lett fényezve, mert a farok alapozva volt csak a tankon meg repedezett volt a fényezés, de így nagyon tutin néz ki, legalábbis nekem tetszik
köszi az infót!
majd ha egy kicsit jobb idő lesz szerelgetéshez majd szétkapom megint :)
már a teljes első féknyerget ki kellett cserélnem, mert az egyik munkahenger (a 2 közül) annyira be van rohadva hogy a jóisten se szedi már ki, akkor majd a hátsót is leveszem és majd azt is megcsinálom :) menetközben nem lehet hallani hogy nyikorogna, mert maga a motor hangja alapból elnyomja....
Azért az nem olyan vicces. A betéted az lehet, hogy jó, de a munkahengere/i/d kicsit be van rohadva és picit szorul, nem tud kellőképpen visszacsúszni, ezért nyikorog. Ki kell nyomatni, megtakarítani, esetleg karmantyút cserélni, aztán nem lesz hangja. Nekem is ez volt az XRL-en, egyszer nekiálltam és jó lett. A mostani is ilyen, de megvárom a betétcserét és majd együtt azzal lesz rendbe rakva. Dupla tárcsánál már nem 1 órás meló...
van ilyen :D
nekem az a vicces hogy amikor tolom a nyikorog a tárcsafék XD
csak azt nem tudom mitől:D
elkopva egyántalán nincsenek, még októberben lettek cserélve újra azóta még csak kb 400km-t mentem vele, de még bőven van rajtuk anyag :D
Ma meg kérdezték hogy mivel leptem meg a barátnőmet ma Valentin napon :D
Mondom kapott 4 liter benzint 1,5 dl 2T félszintetikus olajat, 4T hidraulikus fékolajat az első fékbe, és még két 200ft-os izzót a műszerfalába hogy lássam este a mutatókat XD
EGy kis kép:D Igen jól látjátok :D Az ott körbe szigetelő szalag és a műanyag óraiveget egy darab PET lapka fedi:D Célnak megfelel, majd nyáron úgyis új műszerfal lesz :D
Mindegy, én tudom milyen állapotban van, nem sok autót láttam ami 20 évesen nem rohadt még, de ez olyan, nekem tetszik, ha másnak nem azt meg leszarom, elvisz a-ból b-be olcsóbban mint sok új autó, a kinézete, meg az uj kényelmi elektronikai szarságok nem hiányoznak, motor után igy is maga a luxus netovábbja.