Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is ezt hallottam. FIgyelem a lehetőségeket, aztán kiprószálok egyet. :)
Előre kell csorogni a sorban...
"Tulajok között nem találsz olyat aki egy rossz szót is tudna róla mondani."

Mindenki a maga lovát dicséri. Állítólag tényleg el van találva a kisebbik fajta (az 1000-es már messze nem annyira).
Szerintem relatív, és a Hornethez képest gyengének fogod érezni.
Egy próbát azért megér.
Ez lenne a bandit elődje
Majd szólok ha zöld a lámpa
Akkor kell menni Szálka felé egy kört.
Ha tehtitek kerüljétek Szekszárdon a szőlőhegyi elágazót,az új körforgalom kiépitése miatt 1 sáv van és lámpa irányít.17 30körül a kifele sávban a sor vége a skoda szalon melletti benzinkútnál volt.Én a tanyáról jöttem Bátaszék felöl senki nem volt elöttem és zöld volt a lámpa
Az 1000-es hány lovas?Gondolom máshogy áttételezték az SV blokkját és nem 120
650. Kezdésnek sok lenne az 1000 meg fenn a súlypont... szokni kell, és állítólag a 650 az optimális választás
Jóestét Milyet gondoltál?1000-est vagy 650-est
Tulajok között nem találsz olyat aki egy rossz szót is tudna róla mondani. Meg az alpen-masterst is ha jól tudom sorozatban megnyeri a kategóriájában. Az igaz hogy nem szép. Én sem vagyok hasra esve tőle...

http://www.hasznaltauto.hu/2884910_suzuki_dl
_2006

..de ez a példány már határozottan elfogadható. A Hornetet sosem szerettem pörgetni nagyon, úh aki megveszi a 31000km-ével egy kb 20000km-es motort vesz. :) de nagyon nehezen válnék meg tőle. Csak a használhatóságát tekintve a dl százszor veri... Hiába gyengébb. Mindegy lehet semmi nem lesz belőle. A Hornetembe szerelmes vagyok nehéz lenne megválni tőle
"Mi lesz velem ha csak 67 ló lesz egy nehezebb motoron? Ez a dilemmám"

Mindenképpen próbálj ki egyet. Szerintem csalódás lesz. Pont fordítottja a jellege, mint a hornetnek. Alul erős, de magas fordulaton halott, ahol a Hornet még rátesz egy lapáttal. Sokkal magasabb (leérne a lábad?), ja, és csúnya is (szerintem).
Az biztos, hogy kényelmes, és jó a szélvédelme.
Inkább nagybanditot vegyél, vagy nézelődj tovább.
Szeretnék egy DL-t. Suzuki. Mit szóltok? Ismeri valaki a típust. A Hornetem bagyon szeretm csak kté gond van vele: nem szereti a rossz utat és nincs szélvédelem. 1000km alatt széttörne a gerincem ha folyamatosan kellene hajtani. Egyébként egy rossz szavam nincs rá. szép, jó a hangja a Raptorral, a 95 ló visz is szépen. Mi lesz velem ha csak 67 ló lesz egy nehezebb motoron? Ez a dilemmám
Jánoshalma=motofer,kakasd=twinmotor,baja=sugomotor,laki
hegy=racsidepo.Mindegyiknek van honlapja.
Jánoshalmán is van asszem.
Írtam mindkettőnek, Köszönöm!
Kakasdon tudok egy bontót meg Baján
Bakonymotort kihagynám... De köszönöm az infót
keresd az alkatrész topikba a bakonymotort,ha jól tudom a környéken nem bontanak endurót
Hali!

Nem tudtok Szekszárdon, vagy környékén motorbontót ahol hozzá lehet jutni Dr-z alkatrészekhez?
Bár most nézem a képeid és van bukógombád, csak kb. olyan kicsi mint enyém Idomokat lehet megvédi, de a deklit nem
Nem akarsz venni rá bukógombát? Az ilyen ellen talán jó lehet. Nekem is volt már ilyen, csak XT125-össel. Ott a sztender rugós és automatikusan felugrik döntésre....Én is 1x megborítottam. R6-ot nem tervezem

Nagyon sérült a dekli? Nem folyik az olaj?
áhhh...
zzzz nagyon szar tud lenni az ilyen... múltkor én olyan igazi elsőmotorozós kezdős balfékeset borultam ktm-mel. elinduláskor fel kellett pattintsam az elejét egy lépcsőfoknyi szintkülönbségre kb., kicsit túlengedtem a kupplungot, az lett belőle hogy az eleje felpattant a tervezett helyre, csak hogy ott lefulladt, a lábam meg már nem ért le a földre és eldőltem oldalra mint egy zsák. akkorát puffantam hogy egy kdeves járókelő még meg is kérdezte hogy minden rendben van-e, pedig kapásból felugrottam felállítani a motort. egy videót megért volna
Mondtam tegnap hogy rohadt meleg volt délután... én is este merészkedtem ki...