"Tulajok között nem találsz olyat aki egy rossz szót is tudna róla mondani."
Mindenki a maga lovát dicséri. Állítólag tényleg el van találva a kisebbik fajta (az 1000-es már messze nem annyira).
Szerintem relatív, és a Hornethez képest gyengének fogod érezni.
Egy próbát azért megér.
Ha tehtitek kerüljétek Szekszárdon a szőlőhegyi elágazót,az új körforgalom kiépitése miatt 1 sáv van és lámpa irányít.17 30körül a kifele sávban a sor vége a skoda szalon melletti benzinkútnál volt.Én a tanyáról jöttem Bátaszék felöl senki nem volt elöttem és zöld volt a lámpa
Tulajok között nem találsz olyat aki egy rossz szót is tudna róla mondani. Meg az alpen-masterst is ha jól tudom sorozatban megnyeri a kategóriájában. Az igaz hogy nem szép. Én sem vagyok hasra esve tőle...
..de ez a példány már határozottan elfogadható. A Hornetet sosem szerettem pörgetni nagyon, úh aki megveszi a 31000km-ével egy kb 20000km-es motort vesz. :) de nagyon nehezen válnék meg tőle. Csak a használhatóságát tekintve a dl százszor veri... Hiába gyengébb. Mindegy lehet semmi nem lesz belőle. A Hornetembe szerelmes vagyok nehéz lenne megválni tőle
"Mi lesz velem ha csak 67 ló lesz egy nehezebb motoron? Ez a dilemmám"
Mindenképpen próbálj ki egyet. Szerintem csalódás lesz. Pont fordítottja a jellege, mint a hornetnek. Alul erős, de magas fordulaton halott, ahol a Hornet még rátesz egy lapáttal. Sokkal magasabb (leérne a lábad?), ja, és csúnya is (szerintem).
Az biztos, hogy kényelmes, és jó a szélvédelme.
Inkább nagybanditot vegyél, vagy nézelődj tovább.
Szeretnék egy DL-t. Suzuki. Mit szóltok? Ismeri valaki a típust. A Hornetem bagyon szeretm csak kté gond van vele: nem szereti a rossz utat és nincs szélvédelem. 1000km alatt széttörne a gerincem ha folyamatosan kellene hajtani. Egyébként egy rossz szavam nincs rá. szép, jó a hangja a Raptorral, a 95 ló visz is szépen. Mi lesz velem ha csak 67 ló lesz egy nehezebb motoron? Ez a dilemmám
Nem akarsz venni rá bukógombát? Az ilyen ellen talán jó lehet. Nekem is volt már ilyen, csak XT125-össel. Ott a sztender rugós és automatikusan felugrik döntésre....Én is 1x megborítottam. R6-ot nem tervezem
zzzz nagyon szar tud lenni az ilyen... múltkor én olyan igazi elsőmotorozós kezdős balfékeset borultam ktm-mel. elinduláskor fel kellett pattintsam az elejét egy lépcsőfoknyi szintkülönbségre kb., kicsit túlengedtem a kupplungot, az lett belőle hogy az eleje felpattant a tervezett helyre, csak hogy ott lefulladt, a lábam meg már nem ért le a földre és eldőltem oldalra mint egy zsák. akkorát puffantam hogy egy kdeves járókelő még meg is kérdezte hogy minden rendben van-e, pedig kapásból felugrottam felállítani a motort. egy videót megért volna
Mindenki a maga lovát dicséri. Állítólag tényleg el van találva a kisebbik fajta (az 1000-es már messze nem annyira).
Szerintem relatív, és a Hornethez képest gyengének fogod érezni.
Egy próbát azért megér.
http://www.hasznaltauto.hu/2884910_suzuki_dl
_2006
..de ez a példány már határozottan elfogadható. A Hornetet sosem szerettem pörgetni nagyon, úh aki megveszi a 31000km-ével egy kb 20000km-es motort vesz. :) de nagyon nehezen válnék meg tőle. Csak a használhatóságát tekintve a dl százszor veri... Hiába gyengébb. Mindegy lehet semmi nem lesz belőle. A Hornetembe szerelmes vagyok nehéz lenne megválni tőle
Mindenképpen próbálj ki egyet. Szerintem csalódás lesz. Pont fordítottja a jellege, mint a hornetnek. Alul erős, de magas fordulaton halott, ahol a Hornet még rátesz egy lapáttal. Sokkal magasabb (leérne a lábad?), ja, és csúnya is (szerintem).
Az biztos, hogy kényelmes, és jó a szélvédelme.
Inkább nagybanditot vegyél, vagy nézelődj tovább.
hegy=racsidepo.Mindegyiknek van honlapja.
Nem tudtok Szekszárdon, vagy környékén motorbontót ahol hozzá lehet jutni Dr-z alkatrészekhez?
Nagyon sérült a dekli? Nem folyik az olaj?