kinek mi adja az adrenalint.. sőt van aki nem is azért motorozik. ne kezdjetek vitát erről, van aki szerint két kerekű járműre ülni eleve hülyeség, neki sem tudnád megmagyarázni, hogy biztonságosan is lehet vele menni.
Ne úgy képzeld, hogy Kakasdtól Bonyhádig 270-nel közlekedik az ember. Visszafele úton épp sehol senki nem volt és egy pillanatra felugrott a számláló 270-re. Nem olyan rosz az aszfalt, ezek a futóművek elég jók. Szerintem ez kevésbé őrültség mint városban jaszkarizni le-föl 120-szal. Tudnék mondani pár szekszárdi motorost...W.
Ahogy gondolod. Én ésszel 270-et max kisforgalmú autópályán tudnék elképzelni (pl. M6). Semmiképpen nem a 6-oson, főleg a Szexuárdtól lefelé részen, ahol még szar is a burkolat.
Egyértelmű! A külömbség nálam annyi volt, hogy tudtam mikor és hol szabad lenyelezni. Ha úgy hozta volna a helyzet akkor természetesen nem teszem meg. És eközben nem okoztam senkinek felháborodást! Lehet ezt ésszel is csinálni. Azért mert mentem 270-nel nem azt jelenti, hogy én a saját törvényeim szerint megyek tekintet nélkül másokra, állat módjára.W.
Delta papa november. Check in. Roger.
Szombaton még mentem a Hilczi R1-gyel 270-et. Gecóra megy az a gép. Én nem is engednék tesztelni ilyen gépeket csak úgy bárkinek. Elég durva ami történt...
Over.
W.
Ja és voltam a kilátónál is... Még egy ismert figurát is láttam: a Pállfy István (asszem így írja) híradós figura ott fotózgatta szekszárdot magányosan. Egy kombi SAABbal jött, aminek tisztességesen lekoppintotta az elejét és az alját is ahogy félreállt a fűbe a felfelé vezető út tetején. Sajnáltam a gépet.
Én voltam. Megkérdeztem mennyibe gondolnának egy Givi doboztatrtó konzolt... platni nélkül 23000... asszem ez megint elmarad. gumit is kell cserélnem...
Szombaton még mentem a Hilczi R1-gyel 270-et. Gecóra megy az a gép. Én nem is engednék tesztelni ilyen gépeket csak úgy bárkinek. Elég durva ami történt...
Over.
W.