Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha leírod részletessen minek mi a baja,lehet kibütykölünk valamit gondolom nem tegnapra kell mert elég fos idő van Van Tolnán egy szerelő srác aki elég korrekt áron dolgozik és megold minden bajt,egy cimbi mesélte aki az ex gixxerem vitte hozzá javítani Nézz körül te is mert élég sokan foglalkoznak alkatrésszel és jobbnál jobb árakon nem kell az első ajánlatnak beugrani,mégha a Szekszárdi fullgas nem is lehúzós.
Te miket nem tudsz Be kéne egyszer jönnöd velem a fullgasba ránézni a blokkra, aztán ha van valami 5leted, akkor azt mondani a Petinek, le kéne faragni abból a 480-ból nem is keveset... csak hát én ilyen mélységekig nem látok bele a dolgokba. Aztán valahogy visszasegítek, ha tudok valamit.
Ja egyépként ha a vezérműtengely is gatya a nyugvócsapágy részét fémszórással fell lehet újítani,és lehet a gyárinál jobb lessz a felület keménysége Szóval ne temesd mindenre van megoldás
Én nem az életkort nézem hanem azt hogy motoros vagy majd körbenézek hátha valahol ráakadok DRZ bontásra vagy egy donora
Az a lényeg, hogy a kipufogó vezérműtengely helyét, ami egy félköríves járat tulképp, mint egy deszkás félcső, biztos tudod... Na szóval az a menet vagy mifene van elkopva, és mivel az egész a saját anyagából van kimarva, ezért javítani nagyon nehezen lehet. hegeszteni nem tudom kell-e, de köszi a segítséget. A hengert lehet hüvelyezni, akár nagyobbra, + túlméretes, talán emelt kompressziós dugó, ami jóval olcsóbb lenne, esetleg Athena hengerszett, amiből a 435-ös is olcsóbb mint a gyári 400-as. A hengerfejen sok pénz múlik, kb az ár negyedét a hengerfej teszi ki. Azért örülök hogy szóba állsz még velem, azért sok felnőtt nem nézi jó szemmel, mikor a 18 éves hülyegyerek tönkrerakja a gépét, főleg a mai világban...
Hengerfejel mi van?Ha esetleg hegeszteni kell tudok a Ksze-nél szakit,olcsó és nagyon precíz Szólj ha valamiben megakadsz
Nyah fasza, megjöttem a szervízből... kb félmilliós a kár Hengerfej, dugó, hajtókar, 4 szelep, henger, vezműtengely meg a sok kis egyéb bizbasz ami szükséges hozzá. Plusz akkor még egy normális kipufogó Nem is ideges vagyok, hanem inkébb csalódott, és bűntudatos... miért nem néztem meg sűrűbben az olajat? 3 decit megevett a kipu miatt havonta, hát nem semmi. Hétfőre kiderül, van-e olyan szaki, aki megcsinálná garanciálisan a hengerfejet; lehet hüvelyeztetni a hengert + utángyártott jó minőségű cuccok, de így is magas lesz a végösszeg. Nekem se való motor
Persze én sem erre gondoltam isten ments hogy motoros,motorost átbasszon gondolom aki ilyet vesz tisztában van a következményeivel.Te meg vagy olyan Yógyerek hogy elmondanád neki veled mi volt.
Nem szeretnék senkit átb*szni ezzel a dobbal, nem járna jól vele... A végén még úgy járna, mint én, toldozná-foldozná állandóan a kipufogót, aztán egyszer csak hopp többet költött rá, mint egy márkás új dob És behalna a motorja...
Köszi Akra egyépként az alkatrész rovatba valaki tuning dobot keres drz-re,ha te lecseréled a tied lehet lenne egyből vevő rá.Más valakinek egy ilyen gumi pirelli mt 60 100/90 19
nem voltam még a homokbányában, nem is jártam arra még sz.tem, hát ja, sm szett lenne a jó, de drága nagyon Majd meglesz géped mehetünk zombára, kis terepre is, zoli meg jön majd a kawával bár elég hideg van most a napokban, hát ja, itt a városban alapjáraton otthagyod a többit, nem kell úgy húzni neki, bár a legutóbbi motorozásnál elég jól pörgettük a motort de inkább a terepezést élvezném a legjobban, így h nincs keret egy sm szettre, de amúgy is nekem a terep jobban bejön
Tudom néha sokat jártatom a számat, főleg úgy, hogy sikerült tönkretenni a gépem... Szóval bocs.
Pontosítanék Keki, Veszely József... kíváncsíságból megnéztem az iwiw-en, és pontos J-vel nem hozott találatot.

Neked meg Viktor, javaslom hogy szerezz be egy protinget, és megmutatom a szekszárdi homokbányát (ha esetleg nem tudnád, hogy merre van pontosan). Voltunk már ott, és biztos te is kurvára élveznéd, egyébként is irány Zomba, meg a szálkai erdő... na ha itt lemotorozol pár üzemórát, akkor javaslom hogy válts nagyobbra (EXC 450? ) addig semmiképp. Elhiszem hogy már unalmas a városi tötyögés a robogósokkal, ami azon kívül, hogy felemészt 2x annyi benzint, még igazi, ehhez a géphez méltó tudást sem ad.
Meg 2lem azt is, hogy supermotonak kevés lenne, igaz keresztbe csúszni a 2T volta miatt annyira nem jó vele, de egy supermotoszettes-szálkai szerpentines-tapadós aszfaltos délután után hidd el hogy felmenne benned az adrenalin.
Nagy távolságokra ott van az autó meg a túramotor
Te aztán nem szaroloz
Te asztán nem szarozol
de nem panaszkodom, versenyenduró, nem távolsági motorozásra lett kitalálva, hanem terep és domb mászás, sm-hez meg kevés, ezért lesz jobb a nagyobb majd
Nekem az a bajom, h kevés ez a motor hoszabb, távolabbi motorozáshoz, 200 ccm ... nem azt mondom h gyenge, mert nem az csak ha távolságira megyünk, elmegyek én zomba stb. csak max 120 as utazóval... ez itt a baj, de se baj, jövőre nagyobb lesz, na majd azzal, addig meg ez, elég erős ez is, csak mondom, néha hiányzik a nagyobb erő..............
ja, ismerem a gyerekeit, ilyen feszítős mind1ik.... papírpöcs
Ő az a Veszej Józsi (Charlie)
Én ismerek egy csávót aki gixer 600 telefonikás -nemigazi- replikával nyomja. Amennyire én tudom, ki se megy a városból! Még amikor ZXR250-em volt neki meg ZXR400, összefutottam vele valahol, mondom:
-nem megyünk valamerre?
-?
- mondjuk Szálkára kanyarogni, vagy Szálka-Bátaszék közé!
- áááá, az messze van, annyira nem akarok elmenni... itt a városban menjünk.
- én megyek Szálkára. Cső!
Szia, semmi baj
De, egy k1-es gép volt, de pontosabban hogy milyen replica stb. nem tudom, nem értek annyira a sportgépekhez, kaptunk 1 pirosat egymás mellet, rám nézett a srác, én vissza rá, intett , aztán csináltunk egy ilyen kisebb fajta gyorsabb indulást, persze csak ésszel, elmentem mellette, utána jött fel mellém, mentünk 1 darabig a központból, aztán feljebb kapcsolt, és csak úgy megindult tőlünk, próbáltam tartani, de nem sok esélyem volt sajnos , nem baj, élveztük
Kár, hogy ma ilyen rossz idő van, mert jöttek volna be haverék több motorral, aztán mentünk volna városban, de hát ez az idő most kész....
Bocs Viktor
Úúúúúú de vagán lessz a verdád Ma meló közben erős motorhang,tiedhez hasonló kinéztem az ablakon az aprilia-s kollega volt Voktor 01.a gixer az nem egy k1 telefonoca replika volt Vagy egy 600-as srad esetleg
Csáó, mivan a szekszárdiakkal? ma voltunk motorozni, isteni volt, 3 órát, városban, láttunk 1 gixxer 600 as csávót, jó fej volt, ...
Hétvégén mehetnénk valamikor, ha valakinek lenne kedve
De lehet esztergáltatok rá egy nagyobb belsőátmérőjű könyököt, és átfúvókáztatom a karbit, esetleg dynojet stage1