Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_dr_350-3769701 occsó DR
Üdv.
Ma olyat csapattam heeej...
Elindultam a kicsivel a ballagási meghívókat széthordani.
pity-pöty elkezdett esni a víz.
El is indultam haza (kb 7km), de pár száz méter megtétele alatt szarrá áztam. Mostmár úgyis mindegy mondom (eláztam, tócsákat kikerülni nemvolt lehetőség, mert mindenhol egybefüggő tócsák vannak), ígyhát teljes gázzal át rajtuk. Mindig kidobta a hátulját, csapta a vizet, sarat minden irányba.
A falu határában érve kiértem a zivatarból, de úgy belejöttem ebbe a dagonyába, meg farolgatásba, hogy a félig felszáradt asztfalton is keresztbe-hosszába jöttem.
Itthon amint leléptem a quadról, a bőrcipőmben úgy állt a víz, hogy lábra álláskor a cipő fűzőnél kifröccsent a víz (máshol nemtudott távozni), akkor még szarráázva is elkapott a röhögőgörcs.
így is olyan jót motoroztam. azt mondom megérte
Muterom kijött engem megnézni, asszem a mosolya nemvolt túl őszinte
Mivel veszekedéssel indultam útnak, merthogy miért kell ilyen gané időben quaddal menni, öszesarazod magad.
Saras nemis lettem nagyon, csak fél baromfiudvart megitathattam volna a ruhámból kifacsart vízzel

na joéjt.
Kérdezz rá takinál a pamperára ... Most lesz teljesen felújítva úgyis szóval utánna sokáig nem kell bántani.
neked sztem tuti lenne ,mert könnyü is meg alacsony is meg van benne elég erő azt kezdetnek bőven fasza !
Vagy KTM 950SER :D könnyü is erős is :D
kezdésnek egy cr 500-al kezd egy kezes bárány
na jó azé a chopper az egy endurohoz képest más világ :D nem úgy fordul nem jön kerékre stb : D
csütörtökön 2körül

enduroznék szivesen. múltkor kipróbáltam muter 250es marauderjét, hát hallod úgy indultam el vele mint aki biciklizni tanul
de aztán ráeszméltem hogy is van ez, és akkor pakolgattam a sebességet...
hát amikó mondod csütörtök péntek város? fotózni akartam hétvégén de szakad.

de kérjé el valakitől egy endurót egy körre tök más meg legalább nem lenne para a betonon csak jogsiznod kéne.
nemtudom. csak quadon kéne maradni

miko hozod a cuccaim?
neked kéne már venni egy DR350et vagy 250et : D te könnyü vag alattad a 250 is szárnyalna.
a 350es még elég jó állapotú. ha azok gyári gumik, ako az nemsokat kapott.
450é elhozni azt csókolom kezit lábit
egyenlöre nem .válság van de 420e-ért is van ltz 400.csak gatya a motorja.azt felujitani sem olcsó mulatság.de azért tudnák helyet szoritani neki a garázsba
Te is nehogy félreértsd :) Takival állatkodás menni mindenhol csak azt sajnálom ,hogy a hegyezős állatkódosból kimaradtál ,de úgyis belesz pótolva meg az igaz,hogy lesérült motorral öngyilkosság lett volna .
Én betonon se jöttem volna haza fék nélkül túlságosan féltem a szűrömet..
Félre érted nem bagatelizálva van , csak mondtam,hogy a hegyezős rész kimaradt mert ott még igencsak lehet szopni, persze törött első fékkarral az menjen hegynek aki hülye :) én még jó fékekkel is majdnem fejre álltam legutóbb de asszem emlékszel "mutatványra".
Helyesbítek! Nem a kuplungom, hanem az első fékem tört le.
(Olyan izomlázam van, hogy még ezt is összekeverm.)
Köszi Taki, hogy megvédesz, de a perecelésekről is beszélhetsz a többiek előtt. Engedélyezem.
Egyébként jól éreztem magam, viszont az a rész ahol a kuplungom letört az gyilkos volt. Nem tudom, hogy mit tudtam volna bütykös gumikkal azon a csúszós agyagos talajon produkálni, de kíváncsi lennék rá! Megfogadtam a tanácsod, és már nézegetem a bütykös gumikat. Egyébként csak azért fordult meg a fejemben, hogy visszafordulok, hogy ne tartsam fel a bandát, és ne toljam el az egész hétvégéteket.
Egyébként a klx sem bírta a szintetikust, kolytolt vele rendesen. kicseréltem ásványira, 10/40 helyett 15/40-re, azóta semmi. Pedig már magamban készültem a dugó cserére. Van egy kecskési cimborám, van egy velorexe. Nem sajnálta belőle az olajat, stihlt vett. Elindultunk a balcsira, majsáig jutottunk beragadt a dugó. Hol volt a hatvanas években szintetikus olaj? Arol2T! 1:25! Ezek a motorok nem pörögnek tízezer felett, jó ha 3-4 ezren motorozunk. Meg persze kopottak is.
Ugye mondtam, hogy a szuzukival menjél!? Endúróban TE vagy a király!
videók alatti számok címeit ha kérhetném...

nagyon meghozta a kedvem a videó a guruláshoz, de nincs rá időm
sada: nem védeni akarom dsi-t, de hadd álljon itt az egyik szanki állat véleménye:
"Üdv Taki Góré!
Nem akarok panaszkodni de ha azt mondom hogy még a gombnyomkodás is nehezemre esik akkor egy picit sem túlzom.Izomláza van még a hajamnak is.
Elküldtem öcsémmel a képeket Szegedre majd rádcsörög és megbeszélitek a részleteket!
Köszi a gurit és a sok segítséget,nagyon jó volt és remélem hogy lesz még alkalmam veletek hajtani."

Amúgy csak tisztán látás végett: országúti endurós gumival... az elsőnap 350 km offroad és 50 km road. A másodiknap kb. 150 km road és 220 km offroad. A maximális sebességünk TEREPEN 118 km/h volt - legalábbis nekem... és hidd el, hogy az átlagom is igen keményre alakult. Indulás után Sdi-vel édes kettesbe tettük meg a Szeged-Tázlár távot közepes tempóba, ellenben pihenő nélkül ez 99km és kb. másfél órát vett igénybe (csak jelzem, hogy Zsana 50-re van). Aztán nem sokkal később bekrepált a pampera, amikor is minimum 2 órás kényszerszünetet tartottunk és ekkor váltottam át a drz-re, ami természetesen az átlag sebességünk azonnali nővekedésével járt...
SDI-nak kb. 280km-nél tört el az első fékkarja - tőbe... innentől kezdve csak a hátsó fékkel lassíthatott - esetleg motoreldobással. Ez pl. igen nagy súllyal bírt abéli döntésembe, hogy a hegyi terepet nem nagyon erőltetjük... - és az aznapi távot és a másnapi teljes visszaútat ő így tette meg... nem tudom, hogy te vajon a boltig el mentél volna-e...
Amikor leváltunk a Szankiaktól akkor 120-140-nel jöttünk - igaz, hogy már aszfalton - haza... gps szerint... Tázlártól... azért ott is keményen kapaszkodni kellett a kormányba.
Tehát én egy percig sem bagatelizálnám el sdi teljesítményét - sőt: inkább fejet hajtanék előtte...
há de taki most mondta ,hogy télleg el"light"oztátok mert esett azt hegy belsejébe nem nagyon mentetek :(

bár így elsőre lehet jobb is :)

Az a lényeg,hogy élvezted :) mehet a következő ?
Hát, mi tagadás könnyebben lettem volna 40kg mínusszal, és 16-17 Le plusszal. Meg azért a zsír új cross gumik is sokat segítettek volna. De lehet, hogy csak nagyobb gyakorlat kellett volna.
Egy Nyári Program 2009-ben 3000-en voltak....:
2010-ben is megrendezzük 4.ALKALOMMAL 2010. 07. 22 - 25. közt A "BARANYAI PICK-NICK"-ET, hasonlóan mint az elmúlt időszakban, csak kicsit jobban, több és tartalmasabb programokkal, és most 3 napos + 0 nap rendezvény lesz !

Aki veterán motorral, autóval,vagy különlegesen átalakított járművel érkezik, annak díjtalan a belépés - jármű/ 1 fő

A találkozó weblapja: www.aquahidkft.hu, www.keke-moto.hupont.hu
A rendezvény műsorvezetője: Molnár Attila


"FÁBÓL VASPARIPA" Motorépítő verseny 2-4 fős csapatok részére.
Helyszínen biztosított anyagból a részletes versenykiírást későbbiek folyamán kirakom. A Fődíj: egy CROSSMOTOR !



A rendezvény programja: ...-tárgyalás alatt-..... időben kirakom...!

Program: 2010. 07. 22. Csütörtök 14 óra: Kapunyitás-érkező motorosok
fogadása
- 14 óra - Sátorváros nyitása
- Veterán motor és autók kiállítása

- Íjász bemutató VEKTOR Íjász Klub Mozsgó
Országos Íjász Bajnokság fordulója 200 fő
versenyzővel

- Csónakázás, vizibiciklizés,

- 19 óra SOLID ROCK-TRIÓ k o n c e r t

- 22 óra HAVEROCK k o n c e r t


2010. 07. 23. Péntek 10 óra: Kapunyitás-érkező motorosok
fogadása
- 10 óra Sátorváros nyitása
- Veterán motor és autók kiállítása

- Íjász bemutató VEKTOR Íjász Klub Mozsgó,
Országos Íjász Bajnokság fordulója 200 fő
versenyzővel

- Sétakocsikázás, lovaglás
- Csónakázás
- 14 óra motoros ügyességi játékok bemutató pálya
- Sörpörgő verseny
- Blokkdobáló verseny
- Hordó gurító verseny
- Vizibicikli verseny

- Gumiégetés INGYENES le és felszereléssel

- 15 óra EVERMORE k o n c e r t


- 17 óra REBEL RIDER ROCK BLUES k o n c e r t


- 20 óra IDŐGÉP koncert Vendég.: VARGA MIKLÓS

- 23 óra BIKINI k o n c e r t


2010 07 24 Szombat 08 óra.: Kapunyitás- Érkező motorosok
fogadása
- 08 óra Sátorváros nyitása
- Veterán Motorok és Autók kiállítása

- Íjász bemutató VEKTOR Íjász Klub Mozsgó
Országos Íjász Bajnokság fordulója 200 fő
versenyzővel

- Sétakocsikázás, lovaglás
- Csónakázás

- 10 óra Kultúrális program bemutató pálya-színpad
1o-16 óra Véradás
- 13 óra Motoros felvonulás a Szentlászló-Szigetvár-Somogy-
hárságy-Szulimán-Szentlászló útvonalon

- 15.30 óra PRAXIS k o n c e r t

- 16 óra Motoros ügyességi játékok: Sörpörgő verseny
Blokkdobáló verseny
Hordó gurító verseny
Vizibicikli verseny
Motor szépség verseny
Vizespóló verseny
- 17 óra Motoros bemutatók:

- Gumi égetés "INGYENES" le és felszereléssel

- "CSOKI" Crossmotor Show-ja

- Szilágyi RICSY QUAD és ETZ Show-ja

- "MÓKUS" Street Fighter Show-ja

- 19 óra MORPHEUSZ k o n c e r t

- 20.30 óra BLUES COMPANY k o n c e r t

- 23 óra FEKETE SEREG k o n c e r t

- 24 óra Tüzijáték
2010 07 25 Vasárnap

- 09 óra Órszágos Ijászbajnokság Eredményhirdetés

- 10 óra Motoros találkozó zárása.
sátorbontás
A rendezvény ideje alatt 250 m2-es sörsátor üzemel, ahol helyi árakon -garantáltan nyomott árakon- lehet ételt és italt vásárolni.
Minden vendégünknek ingyenes sátorozási lehetőséget biztosítunk.
Akinek nem felel meg a sátorozási lehetőség, annak lehetőség a rendezvény helyszínétől kb. 2 km-re levő .: Horgásztanya Kemping és nyaralóház 7936 Boldogasszonyfa, Petőfi u.53. Tel.: 73/702-003 Fax.: 73 354-124, Privát.: 30/937-1677, Email.:csukabeno@citromail.hu ITT tudtok még szállást rendelni KEDVEZŐ ÁRON
Költségek.:- Aki elővételben 07. 10.-ig befizeti vagy utalja 3 napra
3.000,-Ft.
- Helyszinen Csütörtök 1500,-Ft Péntek 2000,-Ft. Szombat
2000,-Ft.
- Csütörtök 3 napi ár 4500,-Ft.
Elővétel.:- Pécs Motorsport-Szabó
Zsolnai Vilmos u. 84.
- Pécs Kereskedők Háza
Rákoczi u. 41
Magyarok Világa
- Szigetvár Kertész Csaba Autosbolt
Rokus köz 3 "Hama" melett
- Barcs West autós bolt
Bacsy-Zyilinszky 117
- Kaposvár Louis Motoros bolt
Füredi u. 126/a

Részletes infó.: ke.kelet@t-online.hu
06 30 5594860
06 73 554015