Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vazzeg ez ritkabb,mint az enyem,meg a louis.de-n se es ezen se talaltam meg
http://www.starmotorcycles.com...
Suzu ez jó volt!
kudarcba fulladt:(
ezt az oldalt akartam belinkelni,mert itt talaltam minden robbantott abrat a 250-eshez arral,cikkszammal,stb. gondoltam ha 250-eshez van,akkor 500-ashoz is,de bebuktam
http://www.megazip.ru/bike/yam...
Én csak kb fél tíz körül tudok kijönni a gyárból.De most biciklivel vagyok,még arra is számolj időt.Ha vártok tízig,addigra odaérek.
9től? hülye vagy? ma lesz a barátok közt négyezerötszáznemtudomhanyadik része... na de amúgy egy nagyon kevés esélyt látok rá hogy lent leszek
89-es a gép,Fzr500,3HJ000613 az alváz és motorszáma.A karbik pedig BDST32-ek.Várom az infót,Köszi!
es lejossz ma rakpartra? en kb 9tol lent leszek egy sraccal,akinek a 250-es FZRje van
suzuki88 reloaded:
friss műszaki 2010.10.10-ig
mondanom sem kell hogy 4 órát vártam mire sorrakerültem , pedig időpontom volt, na de sebaj
ja és csak 4500Ft volt
hja,neked fuvoka meretek kellenek?aban lehet tudok segiteni pontos tipus kell,es adom a linket.
annyit tudok,h FZR 500. evjarat,tipus?
Csak óvatosan,de 84-óta van motorom,kocsival tereprallyztam valamikor,egy kis szereléstől nem ijedek meg.Meg ha már itt a munkahelyen van nyomás,és vákummérő,akkor miért ne csináljak magamnak?Attól félek hogy a karbik össze vannak buherálva,nem gyáriak értékűek a fúvókák,ezért kéne pontos infó a karbikról.Ki tudja,az előző gazdák mit barmácsoltak rajta?
ja.hogy igy nyomod?:)
szolj ha elkeszul,viszem a motort bevizsgalni:)persze nem ingyen gondoltam:)
ha nem muszáj nem költök rá,lassan elkészül a karbi szinkronmérőm is.csinálok egy négyes kompressziómérőt is.
sztem vidd el a francia utcaba, 6000-ert nekem megcsinaltak,es nagyon faszan mukodott. olyan alapjarat volt,mint meg soha
Kösz, a 32-é kéne,méghozzá a 89-es verzió,mert 94-től már más tipust tettek rá.A 98-as 600-ról van szevízkönyvem,de azon már nem ugyanez a karbi van.Nekem muszáj szétszednem,mert a négyes henger keveset kap, a hármas sokat,de a másik kettő se pontos.Az úszószintekre gyanakszom,mert a szivató is asszimetrikusan adagol.
bevallom toredelmesen,karbit meg ne mallitottam.ahhoz nem mertem nyulni,mert egy kis hiba,osztan b.szhatod. szetszedni szedtem mar szet,de semmi se allitottam rajta. BDST 28-asrol viszont va nrobbantott abram ha erdekel.
Vasárnap délután,ha jó idő van,leviszem a partra a motort,meg az asszonyt.
Igen emlékszem a véres fotó az volt fenn.Feri a Bdst32-es karbiról tudsz valamit,úszószintek,beállítás,rajzok ,mert nekem még buherálnom kell.Jó lenne konzultálnunk.Te már biztos álligattál néhányszor karbit.
nem szo lbe,nekem is van:)meg véres is:) az elejen az a repedes egy galamb okozta.szerencsetlent szetcincalta a motorom:(
meg lusta volta mfeltenni ide kepeket rola.de ami kesik,mulik,idovel itt lesznek:)
figyeled,vilagsztar lesz a motorom,mindenki vele akar fenykepezkedni
most,h mar lassa mindenki latta a masik motorjat,tenyleg ossze kene hozni egy olyan talalkozot,amikor a tulajdonosok is megismerkedhetnek:)
amugy a robogo a munkatarsame
Gabi, kár hogy te nem tudtad mellérakni a tied,érdekes lett volna a Haya meg az Fzr!Lassan mindenkinek lesz fotója a Feri motorjáról,csak éppen neki nincs!
Bocsi a kép lemaradt!
Feri! Én is voltam ma a Huszár utcában, de nem tudtam a Yamaha mellé állni mert sok motoros volt
Nézz fel a Hahne-power.de-re!Ott nemcsak alkatrészek vannak hozzá,hanem tuning is!
Még mindig fenn van a motor.hu-n egy sárga Nordwest,arra akartam cserélni,de akkor még 495000-et kértek érte,így nem jött össze.
Hali
Igen nordwest-em van de nem nagyon mászkálok vele a városba majd csak jövőre ugyanis nincs még rá jogsim :)